ІСТОРІЯ УСПІХУ

Подарунок із історією

CityFlowers-KV

Завантажити повну інформацію


Можливість виготовлення персоналізованих букетів на місці внесла зміни в останні місяці.

Дан-Крстіан Ніколь
Менеджер City Flowers.

З 2007 року City Flowers створює унікальні букети та квіткові композиції для всіх любителів мистецтва та краси. Маючи дизайнера з багаторічним досвідом роботи, вони вирішили перетворити кожне замовлення на унікальний сюрприз для людини, яка отримує подарунок.

Інтернет-магазин є природним доповненням до офлайн-магазину, відкриваючи новий сегмент клієнтів, але також повністю охоплюючи тих, хто вже є лояльними клієнтами. Навіть інтернет-магазин потребує багато друку, тому вони вирішили шукати більш вигідне рішення друку, але з можливісттю творчого підходу.

Окрім квіткового сегменту, бренд швидко зростав і розширив сферу роботи. В даний час персоналізовані подарунки та квіткові композиції всіх категорій надаються для приватних, корпоративних та приватних заходів для сімей та конкретних запитів.

CityFlowers-Image1

Виклики - це відправна точка

У контексті багатьох обмежень будь-який бізнес може зазнавати постійних змін. Необхідно враховувати кількість брендів, що пропонують подібні послуги, можливості продажу, продукцію та витрати, що стоять за ними, та споживчі переваги.

City Flowers визначила ці елементи ключовими моментами в плані постійного розвитку. Усі ці моменти сходяться в оперативних змінах із середньо- та довгостроковим впливом: інтеграція нового рішення для друку у внутрішній потік, щоб ефективно охоплювати адміністративні дії, а також налаштування кінцевої продукції.

CityFlowers-Image2

Рішення Canon

З самого початку Даніель розумів, що процес аналізу, фільтрації та відбору рішень є найважливішим кроком. Одночасно з цим перспективним моментом вони створили певний список потреб для свого бізнесу, щоб вони могли придбати необхідне довгострокове обладнання.

«Процес аналізу був непростим, оскільки пропозиція щодо обладнання для персоналізації надзвичайно вичерпна. Фактор прийняття рішень, в нашому випадку, був представлений у першій формі завдяки підтримці експертів Canon. Ми сформулювали короткий опис наших конкретних потреб, і експерти компанії Canon надіслали нам ряд обладнання, а також персональний аналіз. Ось чому пропозіция була ідеальною. За короткий час я зробив вибір ».

Щоб покрити всі їхні потреби та уникнути необхідності аутсорсингу друкарських послуг, вони обрали два принтери, здатні задовольнити зростаючий попит.

Canon PIXMA G6040 був інтегрований у ландшафт їхнього бізнесу. Вони почали заохочувати своїх клієнтів робити подарунки. І як і будь-яка історія, вони хотіли, щоб вона відповідала бажанню клієнта.

"Тепер ми можемо налаштувати практично будь-який виріб: від обгорткового паперу, коробки для предметів та аксесуарів, розповідей за квітами, обраних людьми, щоденних пропозицій та всіх графічних елементів, використаних у подарунках та букетах."

З точки зору управління бізнесом, вони зіткнулися з накопиченням завдань: десятки онлайн-замовлень, дорожніх доручень, адміністративних звітів та всіх документів, що підтримують внутрішнє середовище та сам бізнес. Обладнання, яке допомогло полегшити навантаження, було Canon i-Sensys MF 746Cx.

"Дистанційне підключення нам дуже допомогло. Зараз ми продуктивніші, завдання на друк направляємо безпосередньо в ательє або на виробництво".

З двома принтерами їм вдалося досягти професійних результатів, високої ефективності та низької вартості. Що стосується функціональності, то асортимент PIXMA G пропонував універсальність для всього процесу за допомогою чорнильних ємностей. Продуктивність забезпечувалась обладнанням i-Sensys.

"Отже, врешті-решт я дійшов висновку, що рішення Canon - це ідеальна відповідність між виявленими викликами та потребами City Flowers".

CityFlowers-Image5

Присвячений еволюції

Зараз у квітникарів по всьому світу стоїть головне завдання: пропонувати концепції, які спонукають людей до красивих ідей.

«Лише пропонуючи необмежені можливості для персоналізації, можно досягди успіху у споживачів: люди хочуть, щоб зась нагадувало їм про конкретну ситуацію чи людину. Це те, що ми намагаємось зробити: наблизити людей до елементів персоналізації, які створюватимуть спогади ».

Зростання бізнесу протягом наступних 5 років вимагає більших інвестицій в інтернет-магазин, простір, в якому люди тепер зможуть обирати бажані їм елементи персоналізації. У цей момент вони покривають усі спеціальні запити від офлайн-магазину за допомогою Canon Print Apps.

"І не забувайте, де закінчується фантазія клієнтів, починається реальність вашого бізнесу! Знайдіть власне рішення, щоб запропонувати потрібний продукт ».

CityFlowers-Image6