Перехід на камеру Canon EOS R докорінно змінив життя багатьох найуспішніших фотографів і творців контенту. Асортимент бездзеркальних камер EOS R і об’єктивів RF, випущених у 2018 році, продовжує невпинно розширюватися. Це означає, що завжди знайдеться ідеальна модель, яку ви можете почати використовувати: від компактної камери Canon EOS R100 із сенсором APS-C до гібридної повнокадрової камери EOS R6 Mark II.
У цій статті чотири професійні фотографи розповідають, як завдяки переходу на камеру EOS R вони змогли досягти більших успіхів у кар’єрі та вдосконалити свої навички. Усі вони — унікальні майстри, які спеціалізуються на різних напрямках фотографії, але обладнання EOS R поєднує в собі технологічність і простоту використання, надаючи всі можливості, потрібні для досягнення успіху та розвитку.
НАБОР
Як чотири професійні фотографи та творці контенту розвивалися завдяки камерам EOS R
Веріті Малліган — фотографування природи та пейзажів
Фотограф із Британії Веріті Малліган (Verity Milligan) відома своїми атмосферними пейзажами. Після чотирьох продуктивних років роботи з камерою Canon EOS 5D Mark IV вона перейшла на камеру EOS R. «З урахуванням наявного асортименту перехідників перехід на камеру EOS R5 був цілком обґрунтованим, — каже вона. — Функції автофокусу дають змогу легко налаштувати камеру для будь-якої ситуації у день зйомки. Це особливо актуально, коли знімаєш людей. Спосіб АФ із відстеженням і визначенням облич — один із моїх улюблених».
Веріті завжди шукає приголомшливі композиції, і найчастіше в EOS R5 вона використовує сенсорний РК-екран зі змінним кутом нахилу на 2,1 млн точок. «Те, що я можу перевертати, повертати або регулювати його практично під будь-яким потрібним мені кутом, надзвичайно зручно й значно розширило мої можливості під час зйомки», — каже вона.
Її також приваблює вибір об’єктивів RF. «Canon RF 28-70mm F2L USM — об’єктив, який змінив моє уявлення про фотографію. Постійна діафрагма та можливість знімати зі світлосилою f/2 у всьому діапазоні дозволили зрештою замінити ним усі мої об’єктиви EF з фіксованою фокусною відстанню, якими я користувалася до цього». Тепер Веріті придивляється до об’єктива Canon RF 70-200mm F2.8L IS USM. Крім того, доповнивши свій комплект обладнання об’єктивом Canon RF 15-35MM F2.8L IS USM, вона зможе розширити діапазон фокусних відстаней в обох напрямках.
Діана Міллос — модна й туристична фотографія
Діана Міллос (Diana Millos) часто подорожує, створюючи високоякісний контент, тому їй потрібна портативна камера. У 2022 році вона перейшла на камеру Canon EOS R10 через її компактні розміри та швидкий автофокус. «Я досягла чудових результатів із камерою Canon EOS 7D Mark II, але з нею було не так легко й швидко робити ідеально сфокусовані знімки, як з EOS R10, — ділиться вона. — Мені дуже подобається технологія визначення очей, і я більше не можу без неї жити».
Камера Canon EOS R10 має таку ж систему АФ Dual Pixel AF CMOS II, що й дорожчі камери EOS R, як-от EOS R3. Камера також здатна фокусуватися на рівні до EV –4, що дозволяє Діані робити чіткі зображення в умовах слабкого освітлення. «Коли ви знімаєте від сходу до заходу сонця і досліджуєте місцевість годинами, ідеально мати легке обладнання, — каже вона. — Камера EOS R10 поміщається в сумочці й дозволяє мені знімати непомітно, щоб інші не здогадалися, що я роблю дивовижні фотографії на таку маленьку камеру».
Діана любить знімати із широким кутом, і їй не довелося замінювати об’єктиви EF, коли вона перейшла на іншу камеру. «Я, як і раніше, можу використовувати об’єктиви Canon EF 50mm f/1.8 STM і Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM з камерою EOS R10 за допомогою перехідника Canon EF-EOS R, і вони чудово працюють», — каже вона. Якщо ви шукаєте RF-еквіваленти цих об’єктивів, ви можете обрати Canon RF 50mm F1.8 STM та Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM. Діана поки що має лише один об’єктив RF — Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM, але під час подорожі до Севільї використовувала й інші об’єктиви RF, і зазначає, що їй дуже подобається, наскільки чіткими виходять фотографії.
Камера EOS R10 дозволяє вести прямі трансляції, зокрема на YouTube, а створення відеоконтенту є ще одним способом, завдяки якому Діана збільшила кількість своїх підписників. «Вона дозволяє мені знімати у форматі HD та 4K і отримувати неймовірні результати, — каже вона. — Я рекомендую її всім творцям. Далі я хочу відзначити Canon EOS R6 Mark II завдяки її можливостям повнокадрової зйомки».
EOS R50 — це також чудовий варіант, якщо ви хочете знімати високоякісні відео для сторінок у соціальних мережах. Ви можете дізнатися про ключові відмінності між EOS R50 та EOS R10 у нашому зручному посібнику, який допоможе вам прийняти правильне рішення.
Андрес МакНілл — вулична та комерційна фотографія
Андрес МакНілл (Andres McNeill) з Глазго у Великобританії знімає комерційні роботи, портрети та спортивні події, але найбільше він захоплюється вуличною фотографією, використовуючи як фон вражаючі архітектурні споруди. У нього залишилися приємні враження після того, як він спробував стару дзеркальну фотокамеру Canon свого друга, і йому дуже сподобалося, як вона виглядала й відчувалася в руці. «Canon EOS 400D була моєю першою камерою, і вона була зі мною всюди, коли я вчився фотографувати, — розповідає він. — Я полюбив Canon EOS M50 за ще менший форм-фактор, чудовий автофокус і неймовірну якість відео».
Андрес перейшов на камеру Canon EOS R, коли захотів стати професіоналом. Завдяки повнокадровим камерам Canon EOS R5 та Canon EOS R6 він одразу зміг зосередитися на освітленні й композиції. «Можливість відстежувати очі та обличчя через вулицю повністю все змінює, оскільки дає мені змогу зосередитися на інших аспектах зйомки, — каже він. — Надійний автофокус і висока швидкість серійної зйомки також є безсумнівними перевагами в роботі зі спортсменами-професіоналами».
Обидві камери оснащені 5-ступеневою вбудованою системою стабілізації зображення (IBIS), що збільшується до 8 ступенів за допомогою сумісних об’єктивів, і це дає змогу Андресу працювати в умовах слабкого освітлення без штатива. «Можливість використовувати довшу витримку затвора під час вуличної зйомки з рук просто неймовірна», — каже він.
Андрес користується як об’єктивами RF, так і EF, але поступово повністю переходить на RF. «Мені подобається невеликий форм-фактор об’єктива Canon RF 50mm F1.8 STM, оскільки він ідеально підходить для вуличної зйомки, а швидка діафрагма f/1,8 чудово підходить для зйомки в умовах слабкого освітлення, оскільки я люблю знімати в сутінках або вночі, — пояснює він. — Також я використовую чудовий універсальний об’єктив Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM. Дуже зручно мати можливість розширювати діапазон масштабування від 24 до 105 мм, особливо у вуличній фотографії, адже можна зробити широкий кадр, а потім наблизити ту саму сцену й змінити ракурс». Андрес також використовує об’єктив Canon RF 100mm F2.8L MACRO IS USM, який, за його словами, дозволяє робити неймовірно різкі знімки. «Це мій основний об’єктив для зйомки товарів і професійної роботи, яка вимагає великої кількості деталей», — додає він.
Але за словами Андреса, його робочим об’єктивом є Canon RF 24-70MM F2.8L IS USM. «Я використовую його для зйомки заходів, весіль та вуличної зйомки, — каже він. — Діапазон фокусних відстаней 24–70 мм зі швидкою діафрагмою f/2,8 — це ідеальне поєднання».
Кріс Прістлі — комерційна фотографія
Лондонський режисер, відеооператор і фотограф Кріс Прістлі (Chris Priestley) створює високоякісні візуальні матеріали для соціальних мереж і брендів по всьому світу. Він постійно вдосконалює свій контент і камери. «Моє обладнання дозволяє мені працювати над високобюджетними проєктами», — каже він.
З розвитком кар’єри Кріса зростали й вимоги його клієнтів. «Коли було анонсовано вихід EOS R5, мене постійно просили надати відео у форматі 4K та зображення вищої якості для друку, — каже він, — тож це був ідеальний час, щоб оновити своє обладнання».
Він часто знімає фотографії та відео одночасно, і гібридна камера EOS R5 забезпечує безкомпромісну продуктивність в обох напрямках. «Камера EOS R5 може знімати з роздільною здатністю 8K 30p — не те, щоб мені це було потрібно, але я регулярно використовую повнокадрову зйомку у форматі 4K 120p», — каже він.
Величезною перевагою EOS R5 є 45-мегапіксельний сенсор, який більш ніж удвічі більший за сенсор його попередньої цифрової дзеркальної камери. «У ситуаціях, коли я не можу контролювати об’єкт зйомки, мені не завжди вдається ідеально скомпонувати кадр, — продовжує він. — Вища роздільна здатність дає мені можливість налаштувати кадрування знімків на етапі обробки відзнятого, зберігаючи при цьому високу якість зображення».
Зробіть наступний крок на шляху до вдосконалення навичок фотографування
Для багатьох камера Canon EOS R змінила уявлення про те, що означає бути фотографом і творцем. Система охоплює як моделі для початківців, так і флагманські моделі, включно з набором найкращої в галузі оптики, тож ваша камера зможе розвиватися разом із вами — незалежно від того, робите ви перші кроки у відеоблогінгу чи намагаєтеся увійти у світ професійної фотографії і шукаєте свою наступну «робочу конячку».
Пов’язана продукція
-
Бездзеркальні камери
EOS R10
Переходьте на новий рівень фото- та відеозйомки з бездзеркальною камерою лінійки EOS R, створеної на основі сенсора APS-C. -
Бездзеркальні камери
EOS R8
Перейдіть на новий рівень повнокадрової фото- та відеозйомки та втільте в життя свої творчі ідеї. -
Бездзеркальні камери
EOS R6
Щоб ви не знімали і як би ви це не робили, камера EOS R6 допоможе вам розкрити свій творчий потенціал на повну. -
Бездзеркальні камери
EOS R5
Тепер вам доведеться подивитися на бездзеркальні камери іншим поглядом. Неперевершені характеристики моделі EOS R5 повністю змінять ваш підхід до фотографування та відеозйомки. -
ОБ’ЄКТИВИ CANON
RF 28mm F2.8 STM
Тонкий і легкий об’єктив типу «млинець» для зйомки під час подорожей і вуличної фотографії з універсальною фокусною відстанню 28 мм і широкою максимальною діафрагмою f/2,8. -
Об’єктиви для EOS R
RF 28-70mm F2L USM
Надшвидкий та яскравий об’єктив серії L з фокусним діапазоном 28–70 мм і діафрагмою f/2 забезпечує приголомшливі результати навіть за поганого освітлення. -
Об’єктиви RF
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Ідеальний об’єктив для щоденної зйомки для власників повнокадрових бездзеркальних камер. Надзвичайно зручна у користуванні, камера RF 24-105mm F4-7.1 IS STM надзвичайно легка та компактна, здатна вивести вашу зйомку на новий рівень. -
Стандартний об’єктив
RF 50mm F1.8 STM
Компактний, тихий і легкий 50-міліметровий RF-об’єктив із фіксованою фокусною відстанню з широкою діафрагмою f/1,8 ідеально підходить для втілення вашого творчого бачення. -
Об’єктиви RF
RF 70-200mm F2.8L IS USM
Об’єктив RF 70-200mm F2.8L IS USM, який разом з іншими об’єктивами є невід’ємним елементом тріо професійних телеоб’єктивів, стане ідеальним рішенням для зйомки репортажів новин, спортивних подій, а також зйомки під час подорожей.