Південноафриканський рейнджер-борець із браконьєрством перевіряє вольєр для тварин на наявність руху в темний час доби. "Я все ще вчуся орієнтуватися в різних ситуаціях. Завжди ставте собі питання", – радить Гульшан. Знято на камеру Canon EOS-5D Mark III (якій на заміну прийшла модель Canon EOS-5D Mark IV), з об’єктивом Canon EF 35mm f/1.4L USM (якому на заміну прийшла модель Canon EF 35mm f/1.4L II USM) із витримкою 1/80 с, діафрагмою f/1,4 та ISO 3200. © Гульшан Хан (Gulshan Khan)
Руки міцно тримаються за конячку на каруселі, обличчя світиться від захвату, хіджаб майорить, як плащ супергероя. Це нетиповий образ молодої мусульманської дівчини – і саме тому це одна з улюблених фотографій посланця Canon Гульшан Хан. (Gulshan Khan). "Мусульмани, особливо жінки q дівчатка, не завжди зображуються такими емоційними людськими істотами, якими ми є насправді. Я кажу «ми», тому що це і моя власна громада", – пояснює південноафриканська фотожурналістка. "Ми бачимо стільки страждань та відчуження на знімках з африканського континенту. І ось ця дівчинка, сповнена радості, сфотографована з гідністю".
Приклад Гульшан нагадує нам, що камера має величезну силу. Створені вами фотографії можуть увічнити одновимірний погляд на світ, а можуть розкрити інші його виміри. Це особливо вірно, коли йдеться про фотографуванні чужих культур або спільнот, чи то сусідній район за рогом або місце, до якого ви проїхали тисячі кілометрів. Для Гульшан це частина роботи. Гульшан, незалежна фотожурналістка, роботи якої публікуються в National Geographic, The New York Times і The Guardian, а також колишній позаштатний співробітник Agence France Presse (AFP), регулярно фотографує людей і місця в своїй рідній країні та за її межами. Тут вона пояснює, як створювати яскраві, але шанобливі фотографії інших культур.