Стівен зробив цю фотографію покинутого елінгу під час поїздки на острів Англсі в Уельсі. «Коли я побачив цей елінг, мене привабила зернистість та деталі на дверях, а також контраст із дуже темними водоростями внизу. Тут так багато відтінків сірого, а потім я уявив, як у хмарах над ним з’являються білі кольори», — каже він. Знято на камеру Canon EOS R6 з адаптером кріплення Canon EF-EOS R та об’єктивом Canon EF 16-35mm f/4L IS USM з фокусною відстанню 16 мм, витримкою 4 с, діафрагмою f/7,1 та ISO 100. © Стівен МакНеллі (Stephen McNally)
Стівен МакНеллі освоїв чорно-білу фотографію з тривалою експозицією, за його плечима безліч виставок, а з роками його потяг до цього жанру лише зростає. Він працює перукарем, і заняття фотографією змушує його йти на вулицю, шукати нові місця і дивитися на звичне свіжим поглядом, і це приносить йому величезне задоволення.
Багато хто вибирає чорно-білу фотографію через те, що вона дозволяє підкреслювати драматизм за допомогою контрасту й тону. Відсутність кольорів змушує глянути на фотографію по-іншому й зосередитися на композиції, об’єкті та формі. На чорно-білих знімках, зроблених із тривалою експозицією, з’являється додаткова інтрига. Стівен каже: «Фотографія з тривалою експозицією створює неземний світ, який не може побачити око, але може закарбувати камера».
У цій статті ми дізнаємося, як змінювалась робота Стівена з огляду на процес зйомки та обладнання та чому він у захваті від цієї техніки.