Фотограф-митець Кріс Уорд часто повертається до однієї і тієї ж сцени — як до цього дерева, розташованого на південь від Лінкольна в Англії, щоб показати, як зміни на небі та врожай, висаджений на полі, впливають на знімок. «Небо було безхмарним і туманним, а на полі була стерня від зібраного врожаю», — каже він. Кріс установив надмірну експозицію для зйомки неба та поля, щоб створити «чистішу» композицію. «Негативний простір допомагає виділити дерево, а живопліт забезпечує чітку лінію горизонту, що розділяє небо та поле». Знято на камеру Canon EOS R6 з об’єктивом Canon RF 24-105mm F4L IS USM із фокусною відстанню 105 мм, витримкою 1/330 с, діафрагмою f/11 та ISO 100. © Кріс Уорд (Chris Ward)
Сприйняття кольору тісно пов’язане з емоціями. У психології існують теорії про те, як різні кольори впливають на нас. У різних культурах кольори сприймаються по-різному, але зелений і синій часто вважаються заспокійливими, а червоний і помаранчевий — збуджуючими, що можуть навіть викликати почуття голоду! Ці уявлення впливають на те, який одяг ми вибираємо, як прикрашаємо оселі та які знімки робимо, якщо йдеться про фотографію.
Але не всі сприймають кольори однаково. Фотограф-митець із Великобританії Кріс Уорд народився із захворюванням під назвою «дейтеранопія», що означає, що йому важко розрізняти відтінки зеленого. Проте він виявив, що його зір набагато краще пристосований до розпізнавання дрібних деталей, ледь помітного контрасту та різноманітних текстур, ніж в інших людей, що дуже допомагає йому як фахівцю з монохромної зйомки.