Іноді, щоб по-справжньому розкрити себе, потрібно повернутися до того, із чого все починалося. Саме так вчинила Штеффі Марла. Ця авторка контенту з Німеччини має понад 99,5 тисяч підписників в Інтернеті завдяки романтичним образам у стилі cottagecore, натхненним її дитинством, проведеним у сільській місцевості. Дивлячись на її фотографії — автопортрети на тлі сільських пейзажів, які змінюються залежно від пори року, від осінніх лісів до літніх лугів — вам і на думку не спаде, що вона живе в шумному Берліні.
«Я виросла на фермі й переїхала до Берліна, коли мені було 20», — розповідає Штеффі, яка також працює перукарем і виховує двох дітей. Вона розпочала свою подорож світом фотографії після народження другої дитини, коли почала документувати своє сімейне життя. Спочатку вона почувалася невпевнено, публікуючи фотографії в соціальних мережах, але незабаром її знімки стали популярними. «Я також зрозуміла, що соціальні мережі — це чудова платформа для знайомства з іншими людьми, обміну ідеями та експериментів. Я не змогла зупинитися», — із захопленням розповідає вона.
Естетично привабливий і послідовний стиль у соціальних мережах може допомогти вам збільшити кількість підписників, віднайти свою індивідуальність та імідж, тож як це зробити? Штеффі ділиться своїми головними порадами та розповідає, як вона це робила.
Віднайдіть свій стиль: поради інфлуенсера для створення естетичних фотографій
Визначте власну естетику
Простіше кажучи, ваша естетика — це ваш стиль. Стиль cottagecore характеризується ідеалізованим традиційним сільським стилем життя, dark academia — це твідові піджаки та старі шкіряні книги, E-girl — це аніме, а normcore відрізняється елегантністю і простотою, а не прагненням виділитися з натовпу. Хоча умовно стиль асоціюється з модою, він виходить за межі того, що ви носите. Якщо ви створюєте контент, він відображається у всьому, що стосується ваших знімків, — від місця зйомки до палітри кольорів, якості освітлення, композиції та обладнання, яке ви використовуєте, щоб досягти певного стилю. Існує так багато напрямків естетики, що легко розгубитися. «Подумайте про те, що вам подобається та приносить задоволення, — радить Штеффі. — Не слухайте інших».
Саме під час пандемії Covid-19 Штеффі зрозуміла, що її все більше тягне до природи й сільської місцевості з її дитинства. «Ми із сім’єю ще частіше стали їздити за місто, і мені це дуже сподобалося, — каже вона. — Там стільки краси прямо під домом».
Зйомка контенту в стилі cottagecore починається з того, як Штеффі представляє себе в кадрі, — вона позує на природі з вінтажним велосипедом, плетеним кошиком або книгою в руці, довге волосся вільно зав’язане за допомогою банта, вона вдягнена в струмливу сукню або спідницю з органічного текстилю.
«Мені знадобилося багато часу, щоб віднайти свій стиль, — зізнається Штеффі. — Я починала з міської фотографії, але потім знімки стали романтичнішими, у них почали з’являтися квіти. Природи в кадрі ставало дедалі більше, і в якийсь момент я почала знімати й себе».
Якщо ви розвиваєте свій естетичний смак, друк знімків дійсно може допомогти вам сформувати та вдосконалити свій образ. Немає нічого кращого, ніж роздрукувати свої знімки, виставити їх на видноті та якийсь час пожити з ними, щоб зрозуміти, що вам підходить, а що ні.
Нехай ваша естетика впливає на кожен ваш вибір
Колір є ключовим фактором для Штеффі, яка завжди намагається дотримуватись однієї колірної палітри у своїх фотографіях. «Гармонійні кольори дуже важливі для мене, — пояснює вона. — Я підбираю своє вбрання відповідно до навколишнього оточення. Я питаю себе: "Які кольори будуть на місці зйомки?". Для зйомки на зеленій галявині я намагаюсь одягатися в кольори, що поєднуються з навколишнім пейзажем або доповнюють його. Я робила зйомку з магноліями у світло-фіолетовій сукні, і вийшло дуже гарно».
Особливу естетику знімкам надає не тільки те, що ви знімаєте, а й те, як ви це робите. Штеффі подобається використовувати камеру Canon EOS R разом з об’єктивом Canon EF 85mm f/1.4L IS USM за допомогою адаптера кріплення Canon EF-EOS R. «Фотографії виглядають неймовірно, а особливо мені подобається розмитий фон, — каже вона. — Коли я шукаю красиві локації, я намагаюся знайти збалансований кадр. Зазвичай я дотримуюся правила золотого перетину. У процесі підготовки я обдумую, куди я вирушу і які там будуть умови. У тісному просторі мені потрібен ширококутний об’єктив із простором для маневру, як-от 50-міліметровий об’єктив. Але якщо місця багато, я беру 85-міліметровий об’єктив».
Натхнення може прийти будь-якої миті, тому Штеффі рекомендує мати при собі аксесуари або реквізит, щоб експериментувати з ними на місці й бачити, що найкраще підійде для вашого кадру.
Будьте послідовними, щоб збільшити кількість підписників у соціальних мережах
Хоча образи Штеффі змінюються залежно від пори року та місця зйомки, є певні загальні елементи, від яких вона ніколи не відступає. «Дуже важливими є фон, кольори та світло, — каже вона. — Добре використовувати й аксесуари. Капелюх, книга, шарф або букет квітів можуть зробити фотографію цікавішою. Я також люблю робити фотографії без сторонніх людей».
Це дозволяє створити атмосферу, яка послідовно простежується в її стрічці. Це те, що приваблює підписників і змушує їх повертатися знову й знову. «Мої підписники також люблять таке романтичне й спокійне життя, — каже вона. — Багато хто прагне віднайти трохи більше спокою та гармонії зі світом. Ви можете уявити себе на моїх фотографіях».
Принадність соціальних мереж полягає в тому, що вони дозволяють спілкуватися. Штеффі не просто публікує знімки. Незважаючи на те, що вона поєднує сімейне життя та роботу, вона намагається спілкуватися зі своїми підписниками, відповідаючи на коментарі під її публікаціями. «Я доброзичлива й завжди намагаюся бути активною, — каже вона. — Я регулярно роблю публікації і намагаюся показати щось особисте».
Будьте вірні собі
«Я вважаю, що підсвідомо ви завжди розвиваєтеся і не зможете не змінюватись, — каже Штеффі. — Особисто мені цікаво спостерігати, як змінюється мій стиль із часом».
Проте розвиток має бути поступовим. Як тільки ви визначитеся з напрямом естетики, ваші підписники спостерігатимуть за вашим контентом, тож переконайтеся, що все, що ви робите, дійсно відповідає вашій особистості. «Мені подобається, коли фотографії чи ситуації випромінюють гармонію, особливо коли є баланс кольорів, пропорцій та світла», — каже Штеффі.
Кожна фотографія, яку ви публікуєте, повинна відповідати вашій естетиці. Вона повинна лежати в основі кожного вашого фотографічного рішення, впливати на вибір місця зйомки, композиції та багато іншого. Це філософія, яка визначає ваш контент, тому що б ви не обрали, викладайтеся на повну.
Автор: Рейчел Сігал Гамільтон (Rachel Segal Hamilton)
* Adobe, Photoshop та Lightroom — зареєстровані торговельні марки або торговельні марки компанії Adobe в США та/або в інших країнах.
Пов’язана продукція
-
EOS R
Повнокадрова бездзеркальна камера, що відкриває нові можливості для фотографів і кінематографістів. -
RF 50mm F1.8 STM
Компактний, тихий і легкий 50-міліметровий RF-об’єктив із фіксованою фокусною відстанню з широкою діафрагмою f/1,8 ідеально підходить для втілення вашого творчого бачення. -
RF 85mm F2 MACRO IS STM
У компактному й легкому телеоб’єктиві RF 85mm F2 MACRO IS STM виняткова універсальність знімання крупним планом поєднується з можливостями майстерного стиснення та 5-ступеневою стабілізацією зображення.