Ключ до створення неповторних знімків для переповнених контентом соціальних стрічок — думати в інший спосіб і показувати світ таким, яким ви його бачите. Творці з TikTok Розі Лагг (Rosie Lugg, @rambosphotos) і Пітер Джей (Peter Jay, @Eletrico) роблять саме так. У кожного з них — пристрасть до створення унікального контенту й до того, щоб ділитися своїми прийомами та ідеями з аудиторією.
Розі та Електрико готові дати нам корисні поради й рекомендації щодо створення унікальних фотографій, які вразять ваших підписників, з використанням п’ять різних фотографічних методів.
Наважтеся бути іншими: креативні поради для фото в соціальних мережах
1. Світлові доріжки з довгою витримкою
Привернути увагу до своїх робіт — завдання будь-якого фотографа, який прагне успіху в соціальних мережах, і Розі з Електрико пропонують створювати виразні знімки зі світловими смугами.
Розі нещодавно експериментувала зі світловими смугами від червоних автобусів на Тауерському мосту в Лондоні. «Щоб досягти бажаного ефекту, знадобиться поекспериментувати з налаштуваннями камери. Я зазвичай знімаю в ручному режимі (М), який дозволяє легко контролювати витримку та діафрагму, а також значення ISO. Фотографуючи когось на фоні автобуса, що створює світловий слід на задньому плані, я зрозуміла, що для оптимальної загальної експозиції потрібна витримка близько двох секунд, діафрагма f/5,6 та ISO 100. Я завжди намагаюся встановлювати ISO якомога нижче, щоб досягти максимальної якості і звести до мінімуму шуми».
Електрико створює не менш виразні фото, використовуючи лише повсякденні побутові предмети. «Я поклав трохи тліючої вати усередину металевого кухонного віночка, — пояснює він. — Потім я покрутив цим віночком на мотузці, щоб створити іскри, а довга експозиція в 13 секунд дозволила мені створити світловий малюнок». (Увага: це пожежонебезпечний експеримент. Переконайтеся, що у вас під рукою є вогнегасник та інші запобіжні заходи.) «Встановивши камеру на штатив із 10-секундною затримкою автоспуску, я встиг усе підготувати й зайняти своє місце до того, як відкрився затвор».
Схожі ефекти світлових доріжок також можна створювати за допомогою смолоскипів, світлодіодних ламп або навіть запальничок.
2. Зйомка рухомих об’єктів за допомогою короткої витримки затвора
Насичені подіями знімки, зроблені зі швидкою витримкою, дійсно привертають до себе увагу в соціальних мережах. У швидкоплинних моментах руху відкриваються деталі, які неможливо побачити неозброєним оком.
Електрико скористався режимом ручного фокусування, щоб зробити знімок води, що витікає зі склянки (вгорі сторінки). «Із таймером автоспуску автофокус не завжди наводився на потрібну частину сцени, тому я позначив це місце на землі й сфокусувався наперед». Сенсорний екран Canon EOS M50 Mark II зі змінним кутом огляду став у великій нагоді й дозволив скомпонувати кадр, стоячи перед камерою».
Розі каже: «Я люблю знімати моделей, що кружляють у сукнях, і, якщо не встановлювати дуже коротку витримку, всі деталі губляться в розмитті. Я також віддаю перевагу зйомці з рук, а не зі штатива, тому що так я можу рухатися й проявляти спонтанність».
Під час зйомки без штатива отримати різкі знімки допоможе об’єктив із вбудованою системою стабілізації зображення (IS). Canon EOS R5 та EOS R6 мають вбудований стабілізатор зображення, який працює разом із об’єктивами з IS або навіть якщо у вашому об’єктиві немає цієї технології.
3. Великі плани з деталізацією
Макрознімки, що розкривають неймовірно тонкі деталі, обов’язково змусять користувачів соціальних мереж зупинити прокручування стрічки й звернути на них увагу. «Я завжди думав, що для дуже великих планів потрібен спеціальний великий макрооб’єктив, але був здивований, наскільки близько я можу знімати з об’єктивом Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM», — каже Електрико. Із фокусною відстанню 18–50 мм цей об’єктив може фокусуватися на відстані від 25 см.
«Я натягнув прозору стрічку по колу котушки й поклав її на зображенням на екрані телефону, щоб створити підсвічування, а потім розпорошив кілька крапель води, щоб світло пробивалося крізь них.
Мені навіть не довелося налаштовувати в камері жодних спеціальних параметрів, і об’єктив уловив у крапельках дрібні деталі. Тремтіння камери при макрозйомці може стати серйозною проблемою, але я знімав з рук, і стабілізатор зображення в об’єктиві виявився неймовірно ефективним».
4. Відбиття у воді
Створити двійника зазвичай достатньо, щоб привернути будь-чию увагу, і Розі, як вона продемонструвала це у своєму відео на TikTok, полюбляє дзеркальні знімки з відбиттям, додаючи до свого контенту особливого ефекту симетрії. «Я чекала на дощовий день, щоб на вулиці було багато калюж, з якими можна пограти, — розповідає вона. — У результаті я зробила модель із себе самої та з’ясувала, що програма Canon Camera Connect є неймовірно корисною. Можливість установити камеру на штатив і керувати всіма її налаштуваннями з телефону в руці стала у великій нагоді».
«Для створення дійсно красивого ефекту відбиття у воді зазвичай потрібно опуститися досить низько, адже кут нахилу камери дуже важливий, тому можливість попереднього перегляду фото й налаштування параметрів зйомки просто на телефоні робить все дуже простим і зрозумілим», — додає Розі.
Якщо ви не використовуєте Camera Connect для віддаленого керування камерою, то, швидше за все, ви триматимете її в руках, щоб зробити знімок з нижчого кута. «За таких обставин, — продовжує Розі, — поворотний екран або екран зі змінним кутом нахилу суттєво полегшує життя та дозволяє не стояти на колінах і не лежати у воді».
Електрико також подобається додавати стилю до своїх знімків з відбиттям у воді. «Я налив трохи води на підлогу й вимкнув все світло, тому було дуже темно. У воді відобразилося зображення з екрана мого телефону, і ефект був дуже крутим. Я скористався вузькою діафрагмою f/14 для більшої глибини різкості, тому на моєму знімку різким є все — від передньої частини сцени до задньої».
5. Розмиті фони
Виділення головної людини чи об’єкта сцени шляхом розмиття фону — один із улюблених прийомів Розі. «Більшість портретів, які ви бачите в соціальних мережах, виглядають досить схожими — особливо ті, що знято на мобільний телефон. Мій об’єктив Canon EF 35mm f/1.4L II USM дає мені перевагу, тому що його найширша діафрагма забезпечує більшу глибину різкості. Він концентрує всю увагу на людині, яку я фотографую». Якщо ви використовуєте об’єктив EF на камері з матрицею APS-C, то об’єкт зйомки на такій матриці більший, ніж на повнокадровій матриці, що збільшує фокусну відстань об’єктива в 1,6 рази. ««Ефективна» фокусна відстань 35-міліметрового об’єктива становить на моїй камері Canon EOS 200D 56 мм, що я вважаю ідеальною відстанню для портретних і фешн-зйомок. Зображення мають висококласний вигляд, що надихає та притягує погляд і зупиняє людей у соціальних мережах».
Щоб продемонструвати малу глибину різкості, Електрико зробив архітектурний знімок далекої будівлі. Його новаторський підхід полягав у тому, що він тримав у руці на близькій відстані нейтральний світлофільтр, додавши його в кадр. «Із фокусом на далекій мечеті фільтр створив навколо неї особливий ефект у вигляді мрійливого та м’якого розфокусованого ореолу». Часто нестандартне мислення приносить чудові результати.
Дозвольте своєму обладнанню розкрити ваш творчий потенціал
Для створення найцікавішого контенту вам знадобиться обладнання, яке відповідає рівню вашої креативності. Розі та Електрико подорожують без зайвого багажу й знімають за допомогою обладнання, яке їх не обтяжує, але при цьому є інтуїтивно зрозумілим та швидко реагує, дозволяючи їм створювати неймовірні твори, коли приходить натхнення.
Розі використовує кишенькову камеру Canon PowerShot G7 X Mark II (на зміну якій прийшла модель Canon PowerShot G7 X Mark III) — це її потужний портативний компаньйон для втілення творчих ідей звідки завгодно. Вона також використовує камеру Canon EOS 200D (на зміну якій прийшла Canon EOS 250D) — неймовірно компактну й легку дзеркальну модель, що ідеально підходить для використання як у домашній студії, так і на вулиці. «Не відставати від подій, які швидко розгортаються, буває непросто, — каже Розі. — Але моя EOS 200D дивовижно чуйна, особливо коли йдеться про безперервне автофокусування».
Що стосується об’єктивів, Розі покладається на Canon EF 35mm f/1.4L II USM за його неймовірну глибину різкості та Canon EF 24-70mm f/2.8L USM (який у лінійці EF замінила модель Canon EF 24-70mm f/2.8L II USM) за його універсальність завдяки змінній фокусній відстані та високу якість зображення.
Електрико віддає перевагу компактній, але потужній камері Canon EOS M50 Mark II в парі з універсальним об’єктивом Canon EF-M 18-150mm f/3.5-6.3 IS STM. Ця комбінація перевершує його очікування практично в усіх сценаріях зйомки.
Чи надихнулися цими творчими прийомами? Перегляньте поради Електрико щодо створення найкращих знімків для TikTok, а потім спробуйте додати кілька кумедних ефектів до своїх власних фото. Поділіться результатами з хештегом #FreeYourStory й додайте мітку @canonemea.
Автор: Метью Річардс (Matthew Richards)
Пов’язана продукція
-
PowerShot G7 X Mark III
Камера, яка завжди підключена до мережі, створює чудові відео та фотографії, які сподобаються вашим послідовникам. -
EF 24-70mm f/2.8L II USM
Професійний варіооб’єктив серії L для повсякденної зйомки з високою якістю зображення за постійної діафрагми f/2.8. -
EF 35mm f/1.4L II USM
Професійний ширококутний об’єктив із природною перспективою й діафрагмою f/1.4 для зйомки за слабкого освітлення.