«Під час зйомки пласких макетів мені подобається працювати з колірною темою, — розповідає Кріс Прістлі. — Спочатку я шукаю на основному предметі виразні кольори. На цьому червоному годиннику цифрові насічки були виділені білим кольором, тому я знав, що білий фон їх доповнить. Мені не вдалося знайти весь реквізит у білому кольорі, тому я пофарбував карабін, компас і штучні листя, щоб зробити образ суцільнішим». Знято на камеру Canon EOS R5 з об’єктивом Canon RF 50mm F1.2L USM з витримкою 1/200 с, діафрагмою f/5,6 та ISO 100. © Кріс Прістлі (Chris Priestley)
Пласкі макети — це творчий спосіб демонстрації різних предметів і продуктів — від косметики й прикрас до їжі та святкових оголошень. Блогери та автори контенту в соціальних мережах — чудове джерело натхнення для таких фотографій, але з чого почати, коли справа доходить до налаштування й вибору стилю для власного макету, і як зробити так, щоб ваші знімки згори донизу привертали до себе увагу в соціальних мережах?
Не переускладнюйте, радить фотограф комерційних товарів і стилю життя Кріс Прістлі (Chris Priestley), який зробив зйомку пласких макетів своєю професією та має 54 000 підписників в Instagram і більше 1 мільйона фанатів у TikTok. «Менше — значить більше, коли йдеться про реквізит для пласких макетів, а фон, що відволікає, може зіпсувати зображення».
На щастя, фотографування пласких макетів відкрите для всіх. Вам не потрібно спеціальне обладнання: достатньо стандартного об’єктива або навіть компактної камери, щоб спробувати цю чудову техніку. Насправді все починається з олівця й паперу, як пояснює Кріс в першій із шести порад нижче.