Розширення творчого потенціалу — ключ до вдосконалення у фотографуванні. Навчитися експериментувати зі стилем і пробувати нові техніки — це шлях, що може привести до сміливих і часто несподіваних результатів. Кім Мозлі (Kym Moseley) — фанат експериментів з ідеями, якими він ділиться зі своїми численними підписниками в TikTok.
Нещодавно Кім вивів свій творчий потенціал на новий рівень, поставивши перед собою фотографічне завдання на кожен день протягом тижня й задокументувавши результат у навчальному посібнику на TikTok. У ньому Кім ділиться сімома різними техніками, які він використовував, і розкриває процес творчого мислення, що лежить в основі кожного з його неперевершених фінальних знімків.
ТВОРЧА ФОТОГРАФІЯ
Сім днів і сім творчих шляхів для розвитку власного стилю
1. Додайте абстрактного елемента
Деякі кажуть, що камера ніколи не бреше, але фоторедактори здатні дещо змінити. «Мене дуже надихають сюрреалістичні роботи Сальвадора Далі, і я хотів створити щось подібне, — розповідає Кім про вражаючий знімок, винесеному у заголовок цієї сторінки. — Я не був впевнений у тому, яку саме ідею збираюся втілити, тому вирішив просто зробити автопортрет і нічого не ускладнювати». Для цього дуже добре підходить програма Canon Camera Connect — особливо тому, що дозволяє налаштувати автоматичний автофокус на собі, стоячи перед камерою, аби прибрати з формули будь-які невизначеності.
«Для мене в портретній зйомці головне — це очі», — продовжує Кім. — Саме на них ви фокусуєтеся, коли робите знімок, і саме очі розповідають сюжет. Я думаю, немає нічого гірше за фальшиву посмішку на портреті — я завжди бачу, коли очі не посміхаються. Аби зробити на цьому знімку щось геть інше, я вирішив повністю прибрати з фотографії очі, усунувши з нього всю індивідуальність та особистість. На етапі редагування я розтягнув частину обличчя, і знімок перетворився на портрет людини, яка може бути ким завгодно. Я думаю, що це справжній сюрреалістичний шедевр».
2. Міняйте ракурси, щоб показати всю картину
«В основному я знімаю портрети людей, але буває корисно кинути собі виклик, спробувавши щось інше», — каже Кім. Він не став би використовувати для портретної зйомки надширококутні об’єктиви, такі як RF 16mm F2.8 STM або Canon EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM, але вважає, що вони здатні забезпечити динамічну перспективу для міських пейзажів, як, наприклад, на знімку вище. «Для цього фото я намагався придумати щось не схоже на звичайні зображення будівель, і в мене виникла ідея знімати просто вгору», — пояснює він.
Кім використовує камеру Canon EOS R6, до якої можна підключити об’єктиви EF та EF-S за допомогою адаптера кріплення Canon EF-EOS R.
«Мені сподобалося, як хмарочоси нахиляються один до одного з перспективою вгору, але я відчував, що потрібно щось у центрі неба, наприклад птах або літак. Їх не було, тому я вирізав птицю з фону старого знімка й вставив її туди, куди хотів».
3. Творчо підходьте до автопортретів
«Я люблю темні, кінематографічні й старі портретні знімки, як ніби це кадри з фільму, — розповідає Кім про натхнення, яке лягло в основу виразних результатів його третього експерименту. — Я хотів, щоб більша частина кадру була темною, і лише одна ділянка була висвітлена драматичним чином. Для створення цього ефекту я скористався світлодіодною лампою, щоб трохи висвітлити фон. Потім я підключив свій телефон до проектора й написав на ньому китайський ієрогліф "любов", буквально спроектувавши його на своє обличчя».
«Я практично завжди використовую ручну експозицію, щоб домогтися бажаного результату, особливо коли знімаю темні зображення, — продовжує Кім. — Деякий час тому я перейшов із Canon EOS 6D Mark II на EOS R6, і, як і на всіх бездзеркальних камерах Canon, мені дуже допомагає можливість на етапі попереднього перегляду бачити у видошукачі рівні експозиції та балансу білого. Я поекспериментував із кольорами світлодіодного підсвітлення й китайських ієрогліфів на моєму телефоні, поки не досяг потрібного мені балансу: блакитний фон і червонуватий текст».
Для портретної зйомки Кім зазвичай вибирає малу глибину різкості, щоб виділити об’єкт на розмитому фоні. Це дозволяє зробити об’єктив зі швидкою діафрагмою, тому Canon RF 50mm F1.8 STM і EF 50mm f/1.8 STM є ідеальними економічними варіантами.
4. Використовуйте тіні й світло
«Яскраві сонячні знімки просто всюди, але я люблю грати з тінями й силуетами», — каже Кім. Для свого знімка двох рук і квітки у вигляді силуетів на тлі сірої стіни він хотів, щоб усе було просто, зрозуміло й драматично. «Багато моїх ідей для натхнення приходять із фотографій, які я бачив у кіно чи по телевізору або на таких платформах, як TikTok та Instagram. Ця ідея заснована на тому, що одна людина вкладає квітку в руку іншої. Я вважаю, це робить зображення справді сильним та емоційним».
Кім продовжує: «Я робив цей кадр у приміщенні, направивши камеру на вікно й додавши до експозиції приблизно одну зайву ступінь, щоб позбутися деталей на яскравому фоні. Я зробив два окремих знімка: спочатку однієї руки, потім іншої. Насправді це мої власні руки, тому я за допомогою програми Canon Camera Connect дистанційно управляв усіма параметрами й переглядав фото на своєму телефоні. Нарешті я об’єднав дві фотографії у фоторедакторі, створивши складене зображення».
5. Експериментуйте з композицією
«Мені подобається, що багато камери Canon мають екрани зі змінним кутом огляду. Він дозволяє компонувати знімки з незвичайних ракурсів, тримаючи камеру високо або низько», — каже Кім. Під час знімка скейтбордиста на затемненій автостоянці камера була на рівні землі, що, на його думку, дає цікаву перспективу. «Я зміг зробити так, щоб тіло скейтбордиста виглядало великим і маленьким саме в тих місцях, де я хотів, тому його нога, яка перебуває ближче за все до об’єктива, виглядає величезною, а решта тіла зсунута назад, — пояснює він. — Якби я робив цей кадр із висоти звичайного зору, він втратив би всю свою ефектність».
«Надвелика швидкість у 20 кадрів на секунду в моїй камері Canon EOS R6 — ще одна велика перевага для такого типу зйомки, — продовжує Кім. — Я зробив серію швидких кадрів, щоб гарантовано зафіксувати потрібний мені момент. Якою б камерою ви не користувалися, для таких фотографій варто вмикати найвищу частоту кадрів».
6. Приборкання дикої природи
Не обов’язково їхати на сафарі, щоб зробити неймовірні знімки дикої природи: чудові кадри можна знайти і у власному саді — або, як у випадку з Кімом, в місцевому парку. Тіктокер розповідає про свою фотографію голуба, який відлітає після годування: «Мене завжди надихали знімки голубів у польоті й фотографії людей, що тримають у руках екзотичну птицю. У цьому знімку я вирішив об’єднати ці дві ідеї».
«У парку є кафе, де продаються пакети з насінням для годування качок, але вони також чудово дозволяють приманювати голубів. Я просто тримав камеру в одній руці й годував голуба іншою. Я налаштував швидку витримку 1/1600 с, щоб зафіксувати рух у момент, коли голуб злетів».
7. Подвійний кадр
«Це ще один знімок, який частково натхненний роботою іншої людини, — розповідає Кім про свою виразну останню фотографію». «Подвійна експозиція завжди привертає увагу, і я хотів створити зображення, де ліве й праве око точно накладені одне на інше у двох окремих кадрах, — пояснює він. — Довелося трохи попрацювати методом проб і помилок, тому що я виявив, що зіниці мають бути розташовані дуже точно».
«Мені дуже допоміг режим багаторазової експозиції в моїй камері Canon EOS R6, — продовжує Кім. — Після того як ви зробите перший знімок, він відображається у видошукачі або на задньому екрані у вигляді примарного зображення, і ви можете скористатися ним для точного розташування, коли компонуватимете другий кадр».
Якщо ви, як і Кім, кинете собі виклик на тиждень і пробуватимете одну із цих різних технік кожного дня або просто експериментуватимете з кількома з них протягом певного часу, то отримаєте величезне задоволення, розширивши свої фотографічні можливості. Не забудьте поділитися своїми результатами з хештегом #FreeYourStory, додавши тег @canonemea.
Автор: Метью Річардс (Matthew Richards)
Пов’язана продукція
-
Бездзеркальні камери
EOS R6
Щоб ви не знімали і як би ви це не робили, камера EOS R6 допоможе вам розкрити свій творчий потенціал на повну. -
Бездзеркальні камери
EOS RP
Ця компактна, легка та інтуїтивно-зрозуміла повнокадрова бездзеркальна камера була спеціально розроблена для фотографування під час подорожей та повсякденної зйомки. -
Цифрові дзеркальні фотоапарати
EOS 6D Mark II
Незалежно від того, чи працюєте ви над масштабними проектами, чи лише удосконалюєте свої навички, EOS 6D Mark II допоможе вам зробити наступний крок. -
Ширококутний об’єктив
RF 16mm F2.8 STM
Компактний і доступний за ціною надширококутний 16-міліметровий повнокадровий об’єктив для камер EOS серії R призначений для влогерів та творців контенту. -
Об’єктиви для цифрових дзеркальних камер
EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM
Доступний надширококутний STM-об’єктив зі змінною фокусною відстанню й стабілізатором зображення для пейзажної, туристичної та відеозйомки. -
Об’єктиви для EOS R
RF 15-35mm F2.8L IS USM
Надширококутний формат і неймовірна чіткість завдяки досконалим оптичним технологіям у серії L та 5-ступеневій стабілізації зображення для динамічних кутів навіть в обмеженому просторі