Відповіді на поширені запитання стосовно Програми розвитку для студентів (CSDP)
З. Хто має право подати заявку?
В. Для участі потрібно:
• проживати в країні EMEA;
• розпочати або закінчити курс навчання чи стажування в агентстві чи журналі протягом академічного року 2023–2024 або бути номінованим/схваленим професіоналом у сфері фотоіндустрії.
Перегляньте умови та положення для отримання детальнішої інформації.
З. Чи можу я подати заявку, якщо я не живу та/або не навчаюся в країні Європи, Близького Сходу та Африки (EMEA)?
В. Ні, ви не можете подати заявку, якщо ви не живете й не навчаєтеся в країні EMEA. Якщо ви подаєте заявку в межах стажування або як схвалений учасник, ви також маєте проживати в країні EMEA. Перегляньте умови та положення, щоб дізнатися повний перелік відповідних країн.
З. Чи можу я подати заявку, якщо я вже подавав(-ла) заявку чи брав(-ла) участь у Програмі?
В. Так, ви можете подати заявку знову, якщо ви подавали заявку та/або брали участь у Програмі раніше. Але в конкурсі не мають права брати участь відібрані кандидати, які пройшли другий модуль Програми протягом 2022 або 2023 року та відвідали 4-денний семінар у Жироні та Перпіньяні.
З. Чи можна подати заявку на участь у Програмі як команда чи група фотографів?
В. Ні, заявки мають подаватися індивідуально.
З. Чи можу я подати заявку, якщо я не володію англійською мовою?
В. Офіційною мовою Програми буде англійська. Послуги перекладу не надаватимуться. Щоб участь у Програмі була корисною, учасники мають володіти англійською мовою на належному рівні.
З. Які документи мені потрібно буде надати для підтвердження права на участь?
В. Якщо ви пройдете відбір, вас попросять надати такі документи:
• фотографія студентського квитка (або іншого документа) та/або підтвердження зі школи/університету/агенції/журналу, що доводить навчання протягом академічного року 2023–2024.
З. Які матеріали мені потрібно надати, якщо я беру участь як схвалений учасник?
В. Окрім портфоліо вам також знадобиться лист від професіонала фотоіндустрії, який схвалив(-ла) вашу заявку, зі зазначенням його (її) імені, професії, а також лист-підтвердження / рекомендаційний лист.
З. Коли я дізнаюся, чи пройшов(-ла) я відбір?
В. Кандидати, які пройшли відбір, отримають електронний лист до 29 березня 2024 р.
З. З ким я можу зв’язатися, якщо в мене виникнуть запитання?
В. Зв’яжіться з нами за адресою students@canon-europe.com
З. Яким чином відбирають учасників?
В. Учасників відбирає журі, що складається з представників компанії Canon і незалежних професіоналів у сфері фотоіндустрії з провідних інформаційних агентств, зокрема AFP, EPA, Getty Images та Reuters.
Відібрані роботи оцінюватимуться з точки зору наративу, автентичності, сюжету, біографії та загальної якості портфоліо і запропонованих проєктів.
З. Чи будуть якісь сесії проходити онлайн/віртуально?
В. Так, під час першого модуля програми, «Наставницькі сесії з підготування портфоліо», кандидати, що пройшли відбір, працюватимуть із професійним наставником і візьмуть участь у трьох онлайн-сесіях, щоб пропрацювати свої портфоліо і нові проєктні пропозиції.
З. Якщо я не можу приїхати, чи можна взяти участь віртуально?
В. Ні, за винятком наставницьких онлайн-сесій у межах першого модуля «Наставницькі сесії з підготування портфоліо» наступні заходи вимагатимуть фізичної присутності, щоб отримати максимум користі від процесу.
З. Якщо мене оберуть для участі в семінарі в Жироні та Перпіньяні, чи зможу я подовжити своє перебування там або змінити плани під час поїздки? Чи покриє Canon відповідні витрати?
В. Так, ви зможете подовжити свій термін перебування. Але будь-які витрати, пов’язані з трансфером, проживанням, харчуванням протягом додаткових днів перебування, не покриватимуться компанією Canon. Вам потрібно буде організувати своє перебування на місці самостійно.
З. Чи можна подати дві окремі заявки?
В. Ні, кожна людина може подати лише одну заявку.
З. Чи можу я додати відео до портфоліо?
В. Ні, наразі ми приймаємо тільки цифрові фотографії.
З. Скільки фотографій я можу додати до портфоліо?
В. Ваше портфоліо може містити щонайбільше два проєкти (до 20 фотографій у кожному) Файли зображень мають бути у форматі JPEG, максимум 1500 точок на дюйм, 2000 пікселів
З. Чи потрібно додавати підписи до фотографій?
В. Так. Усі фотографії повинні мати відповідні підписи.
З. Чи можу я надіслати додаткові формати чи файли як доповнення до свого портфоліо?
В. Так. Разом із портфоліо ви також повинні надати особисту біографію, опис вашого проєкту (проєктів) і підписи до фотографій.
Заявники можуть також надати додаткові допоміжні матеріали, як-от:
• рекомендаційний лист від навчального закладу / агенції / журналу або професіонала фотоіндустрії.
З. Чи можу я редагувати/вносити зміни до своєї заявки після її подання?
В. Так. Після надсилання портфоліо ви отримаєте електронний лист з інформацією про те, де ви зможете увійти до системи, щоб переглянути свою заявку та внести будь-які зміни до закінчення терміну подання заявок 7 березня 2024 року.
З. Чи передбачені якісь обмеження за жанром?
В. Ця програма насамперед допомагає тим, хто бажає побудувати кар’єру в галузі створення візуальних історій. Ця ініціатива реалізується за тісної давньої співпраці з організаторами фестивалю фотожурналістики Visa pour l'Image, тому більшість наших учасників — фотографи-документалісти та фотожурналісти, які тільки починають кар’єрний шлях.
З. Що буде з надісланими мною фотографіями?
В. Фотографії будуть використані в процесі відбору для участі в Програмі розвитку для студентів від Canon у 2024 році.
З. Чи є якісь важливі моменти, на які я маю звернути увагу, перш ніж надіслати роботу?
В. Ви повинні бути єдиним автором фотографій та власником усіх авторських прав на фотографії.