Сервісна підтримка Canon в Україні

Документація

Гарантійне обслуговування можливе після пред’явлення гарантійного талона Canon разом із оригіналом документа про покупку, виданого клієнту продавцем, визначеним чинним законодавством. В гарантійному талоні Canon повинна бути зазначена назва продавця, модель і серійний номер пристрою, дата придбання товару та бути присутня печатка продавця. Canon залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні, якщо ця інформація неповна або була видалена чи змінена після початкової покупки продукту споживачем у продавця.

Термін гарантії

Термін гарантії визначається з дати придбання продукту користувачем, що підтверджується вищезазначеними документами, і наведений у таблиці:

Фотокамери два роки
Відеокамери два роки
Об'єктиви, спалахи, екстендери два роки
Біноклі два роки
Конект-станції два роки
БФП PIXMA, I-SENSYS, MAXIFY два роки
БФП PIXMA G два роки або 30 000 відбитків, залежно від того, що відбудеться раніше
Пристрої PIXMA G540/640 два роки або 10 000 відбитків, залежно від того, що відбудеться раніше
Принтери Zoemini два роки
Компактні фотопринтери SELPHY два роки
Факси два роки
Планшетні сканери два роки
Калькулятори два роки

Перелік сервісних центрів

Гарантійне обслуговування доступне для вас в мережі авторизованих сервісних партнерів Canon, перелічених за списком.

Місто Компанія Адрес Телефон Веб-строінка OPP (техніка для друку) p/v (фото та відео-техніка)
Київ ERC вул. Марка Вовчка, 18А 0(800) 300-345  https://service.erc.ua/ х х
Київ Сервіс сучасної електроніки вул. Сім'ї Хохлових,8 (044) 247-67-34, (044) 247-67-72 https://modern-service.com.ua/ х х
Харків CameraService вул.Каразіна, 6 (099) 516 32 50 https://cameraservice.com.ua/ х
Львів Маркет-Л Коновальця, 105 (032)233-70-63,294-98-05 http://www.service.lviv.ua/ х х
Київ КРОК-ТТЦ п-т Червоної Калини, 26 (067)8124333, (063)8124333 https://krok-ttc.com х х
Київ MTI б-р Вацлава Гавела, 9 (044) 2074071  https://www.mti.ua/service/ х


Обмеження:

Canon не гарантує наступне:
- Періодичні перевірки, технічне обслуговування та ремонт або заміна деталей через нормальний знос
- Витратні матеріали.
- Будь-яке програмне забезпечення.
- Частини, що піддаються зносу (наприклад, відеоголовки, оптичні частини проектора, подушечки для відпрацьованого чорнила та напрямні ролики), а також витратні матеріали та аксесуари (наприклад, батареї та носії для запису), включаючи, але не обмежуючись, стрічки, DVD, карти пам’яті та знімний жорсткий диск, який використовується з цим продуктом, не поширюється на цю гарантію.
- Дефекти, спричинені модифікаціями, виконаними без схвалення Canon.
- Витрати, понесені сервісними центрами Canon у зв’язку з будь-якими адаптаціями або модифікаціями виробу, необхідними відповідно до технічних стандартів або специфікацій у певній країні, або будь-які інші витрати на коригування виробу внаслідок будь-яких технічних характеристик, які змінилися з моменту доставки виробу. .
- Пошкодження внаслідок того, що продукт не відповідає стандартам або специфікаціям країни, що не є країною придбання.

Гарантійний ремонт виключається, якщо пошкодження або дефекти спричинені:

- Неправильне використання, надмірне використання, поводження або експлуатація продукту, як зазначено в посібниках користувача або оператора та/або відповідних документах користувача, включаючи, але не обмежуючись, неправильне зберігання, падіння, надмірні удари, корозію, бруд, воду або пісок збитки.
- Ремонт, модифікація або очищення, виконані в сервісному центрі, не авторизованому Canon.
- Пошкодження, викликані безпосередньо використанням запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів (таких як чорнило, папір, тонер або батареї), які несумісні з продуктом. Сумісність із вашим конкретним продуктом Canon має бути підтверджена на упаковці, але вона гарантована при використанні оригінальних запасних частин, програмного забезпечення або витратних матеріалів Canon, оскільки вони були перевірені. Перед використанням рекомендується перевірити сумісність.
- Підключення продукту до обладнання, не схваленого Canon для підключення.
- Невідповідна упаковка виробу під час повернення в авторизований сервісний центр Canon.
- Аварії чи стихійні лиха чи будь-які причини поза контролем Canon, включаючи, але не обмежуючись цим, блискавку, воду, пожежу, громадські заворушення та неналежну вентиляцію