Чим ми можемо допомогти?
Ми завжди готові відповісти на ваші запитання, вирішити проблеми та направити в правильному напрямку, якщо у вас виникла потреба в ремонті виробу.
Чим ми можемо допомогти?
Виберіть варіант нижче, щоб отримати допомогу, яку ви шукаєте.
Контактні дані
Спочатку визначимо ваш продукт
Нещодавно вибрані
Нещодавно вибрані
Замовити ремонт
Щоб ініціювати запит на ремонт, введіть свій продукт у поле нижче.
Примітка. Якщо ви є корпоративним клієнтом, то для надсилання запиту на обслуговування або ремонт до компанії Canon, ви повинні мати активний обліковий запис корпоративного клієнта.
Ваше запитання
Допоможіть нам зрозуміти суть вашого запиту за допомогою форми нижче
Дякуємо
Ми дуже раді, що змогли вам допомогти
Якщо Вам потрібна допомога, виберіть відповідний варіант нижче.
Контактні дані
- Точна назва продукту
- Серійний номер вашого пристрою (як знайти серійний номер)
- Операційна система на вашому комп’ютері (як визначити свою операційну систему)
- Довідкові номери ваших попередніх звернень до нашої служби підтримки
Альтернативний спосіб: електронна пошта
Середній час відповіді:
Загальна/технічна підтримка: 3–5 робочих днів
Canon Store: 2–4 робочі години
Дякуємо
Ваш запит успішно надіслано до служби підтримки клієнтів Canon!
Незабаром Ви отримаєте автоматичний електронний лист, що підтверджує отримання Вашого запиту. Майте на увазі, що у зв’язку з великою завантаженістю нам знадобиться більше часу, ніж зазвичай, щоб відповісти на Ваш запит. Один із наших консультантів зі служби підтримки зв’яжеться з Вами протягом наступних 10 робочих днів. Дякуємо за розуміння.
Деякі інтернет-провайдери (IPS) можуть блокувати відповіді, розцінюючи їх як небажані повідомлення. Щоб переконатися, що Ви отримаєте відповідь на свій запит, ми рекомендуємо додати адресу donotreply@canon-europe.com до адресної книги.
Якщо Ви не отримаєте відповіді протягом 1–2 робочих днів, перевірте наявність нашого повідомлення у відповідних папках, таких як «Небажані», «Акції», «Невідомі», «Кошик» або «Спам».
Деякі інтернет-провайдери (IPS) можуть блокувати відповіді, розцінюючи їх як небажані повідомлення. Щоб переконатися, що Ви отримаєте відповідь на свій запит, ми рекомендуємо додати адресу donotreply@canon-europe.com до адресної книги.
Якщо Ви не отримаєте відповіді протягом 1–2 робочих днів, перевірте наявність нашого повідомлення у відповідних папках, таких як «Небажані», «Акції», «Невідомі», «Кошик» або «Спам».
Кінець терміну служби
Альтернативний спосіб: електронна пошта
Середній час відповіді:
Загальна/технічна підтримка: 3–5 робочих днів
Canon Store: 2–4 робочі години
Рекомендований альтернативний спосіб: зателефонуйте нам
Середній час відповіді: 90 секунд
Години роботи:
Пн–Пт 09:00–17:00
Ремонт на місці або заміна
Можливо, ваш продукт може бути відремонтований на місці або замінений. Щоб дізнатися більше, зв’яжіться з нами в один із наведених нижче способів.
Альтернативний спосіб: електронна пошта
Середній час відповіді:
Загальна/технічна підтримка: 3–5 робочих днів
Canon Store: 2–4 робочі години
Рекомендований альтернативний спосіб: зателефонуйте нам
Середній час відповіді: 90 секунд
Години роботи:
Пн–Пт 09:00–17:00
Контактні дані
Залежно від вибраного вами продукту зверніться до нашої служби підтримки з використанням одного з методів нижче, щоб ми могли надати вам додаткової допомоги.
Альтернативний спосіб: електронна пошта
Середній час відповіді:
Загальна/технічна підтримка: 3–5 робочих днів
Canon Store: 2–4 робочі години
Рекомендований альтернативний спосіб: зателефонуйте нам
Середній час відповіді: 90 секунд
Години роботи:
Пн–Пт 09:00–17:00
Перевірте статус заявки
Перевірте статус своєї заявки на отримання підтримки або проведення обслуговування чи ремонту