Обслуговування та ремонт виробів
Дізнайтеся все необхідне про те, як надіслати свій виріб на обслуговування або ремонт. Сюди включено інформацію про розташування ремонтного центру й процедуру, якої слід дотримуватися, щоб замовити обслуговування або ремонт, а також добірка відповідей на поширені запитання, що можуть у вас виникнути.
Процедура обслуговування та ремонту
Оскільки в різних країнах можуть існувати певні місцеві відмінності, завітайте на сторінки підтримки для своєї країни проживання за допомогою нашого селектора країн.
-
Перш за все ми пропонуємо вам звернутися до нашої служби підтримки по інформацію, що може стати в нагоді для вирішення вашої проблеми. Вибравши свій виріб, ви зможете переглянути відповіді на поширені запитання, знайдете посібники користувача, драйвери, програмне забезпечення і файли прошивки для завантаження.
Крім того, ви можете організувати ремонт, як зазначено нижче.
-
1. Надішліть запит на обслуговування або ремонт
Скористайтеся нашим вебпорталом обслуговування та ремонту Canon, щоб ініціювати запит на сторінці Arrange a Service (Замовити обслуговування) або Arrange a Repair (Замовити ремонт).
На окремих кроках ви матимете надати необхідну інформацію (наприклад, вказати тип запиту, відомості про несправність, підтвердження покупки тощо), а також зможете (за потреби) включити в запиту додаткові вироби.
Потім вам буде повідомлено, де обслуговуватиметься ваш виріб: це може бути центр Canon Professional Services або авторизований сервісний партнер Canon. Зверніть увагу, що авторизовані сервісні партнери Canon є незалежними організаціями, які працюють за власними умовами та положеннями. Тому ви можете звернутися до них по додаткову інформацію, перш ніж надсилати щось на обслуговування або ремонт.
Залежно від вашого виробу ми можемо направити вас до нашої служби підтримки, де ви зможете отримати додаткову допомогу.
2. Після подання запиту на обслуговування та/або ремонт роздрукуйте звіт про замовлення, який потрібно надіслати разом із виробом.
Надіславши свій запит, ви зможете роздрукувати звіт про замовлення, а його копія також надійде вам електронною поштою (на випадок, якщо вам знадобиться роздрукувати його пізніше). Звіт про замовлення містить усі деталі вашого запиту й має бути надісланий разом із виробом до сервісного центру (центру Canon Professional Services або авторизованого сервісного партнера Canon). Завдяки цьому сервісний центр зможете підтвердити отримання ваших виробів і матиме всю інформацію, необхідну для виконання вашого запиту.
3. Надійно упакуйте виріб для транспортування
Надсилаючи виріб до центру Canon Professional Services або авторизованого сервісного партнера Canon, ви не укладаєте угоду з компанією Canon, тому Canon не несе відповідальності за будь-які збитки або пошкодження, які можуть виникнути під час транспортування.
Ми радимо надійно та безпечно упакувати виріб. Ознайомтеся з посібником користувача, що містить інструкції з транспортування, оскільки їхнє недотримання може призвести до подальшого пошкодження виробу. Залежно від вартості виробу ви також можете застрахувати відправлення. Крім того, ви можете особисто доставити свої вироби до центру Canon Professional Services або авторизованого сервісного партнера Canon.
4. Що відбуватиметься після того, як я надішлю виріб на обслуговування або ремонт?
Якщо виріб було надіслано до центру Canon Professional Services:
Після отримання ваші вироби буде зареєстровано в нашій системі, а вам буде надіслано повідомлення з підтвердженням отримання.
Після того як ми обробимо ваше замовлення та проведемо оцінку виробів, ми негайно приступимо до розгляду вашого запиту (відповідно до наших умов обслуговування та ремонту) або, якщо застосовано, зв’яжемося з вами для отримання вашої згоди на подальші дії (а саме в разі розрахунку часу й вартості).
Прийом замовлення і виконання угоди на покупку обслуговування та ремонт відбувається, коли ми починаємо обслуговування або ремонт, якщо вам не було повідомлено про те, що ми не приймаємо ваше замовлення. Ми зберігатимемо умови угоди з вами та надішлемо вам копію як підтвердження замовлення.
Ви зможете скористатися нашим вебпорталом обслуговування та ремонту Canon, щоб перевірити стан свого запиту та за потреби зв’язатися із центром Canon Professional Services.
Якщо виріб було надіслано до авторизованого сервісного партнера Canon:
Зверніть увагу, що авторизовані сервісні партнери Canon є незалежними організаціями, які працюють за власними умовами, положеннями й процедурами. Тому ви можете звернутися до них по додаткову інформацію, перш ніж надсилати щось на обслуговування або ремонт.
Зверніть увагу: інформація вище надається лише для довідки та не є жодною угодою між компанією Canon та клієнтом. Умови та положення конкретного центру Canon Professional Services або авторизованого сервісного партнера Canon мають переважну силу над усією інформацією на цій сторінці.
Поширені запитання щодо обслуговування та ремонту
-
Якщо ви бажаєте скористатися послугами з обслуговування для свого виробу Canon, центри Canon Professional Services можуть запропонувати вам низку варіантів обслуговування за фіксованою ціною залежно від вашого виробу:
- Послуги з технічного обслуговування: інформацію можна знайти на нашій сторінці технічного обслуговування
- Послуги з модернізації: інформацію можна знайти на нашій сторінці модернізації
- Експрес-послуги: інформацію можна знайти на сторінці експрес-послуг.
Якщо ви корпоративний клієнт:
- Щоб надіслати запит на обслуговування до компанії Canon, ви повинні мати активний обліковий запис корпоративного клієнта.
- Ви можете створити обліковий запис корпоративного клієнта або увійти до нього, якщо у вас уже є обліковий запис корпоративного клієнта.
- Після входу в обліковий запис корпоративного клієнта перейдіть до розділу підтримки, де ви отримаєте інструкції з подання запиту на обслуговування.
Якщо ви споживач:
- Ви можете створити обліковий запис Canon або увійти до нього, якщо у вас вже є обліковий запис Canon.
- Після входу в обліковий запис Canon ви зможете оформити запит на обслуговування або ремонт.
- Також ви можете оформити запит, перейшовши на сторінку Arrange a Service (Замовити обслуговування) або Arrange a Repair (Замовити ремонт).
Подібні або еквівалентні послуги також можуть пропонувати наші авторизовані сервісні партнери Canon.
-
Якщо ваш виріб Canon вийшов із ладу, ми пропонуємо мережу сервісних центрів (до складу якої входять сервісні центри Canon та авторизовані сервісні партнери Canon), що готові відремонтувати ваш виріб відповідно до оригінальних специфікацій Canon.
Якщо ви корпоративний клієнт:
- Щоб надіслати запит на обслуговування до компанії Canon, ви повинні мати активний обліковий запис корпоративного клієнта.
- Ви можете створити обліковий запис корпоративного клієнта або увійти до нього, якщо у вас уже є обліковий запис корпоративного клієнта.
- Після входу в обліковий запис корпоративного клієнта перейдіть до розділу підтримки, де ви отримаєте інструкції з подання запиту на обслуговування.
Якщо ви споживач:
- Ви можете створити обліковий запис Canon або увійти до нього, якщо у вас вже є обліковий запис Canon.
- Після входу в обліковий запис Canon ви зможете оформити запит на обслуговування або ремонт.
- Також ви можете оформити запит, перейшовши на сторінку Arrange a Service (Замовити обслуговування) або Arrange a Repair (Замовити ремонт).
Усі сервісні центри нашої мережі приймають заявки на ремонт як поштою та кур’єрською службою, так і особисто.
Якщо на ваш виріб поширюється дія комерційної гарантії Canon, будь-який ремонт буде виконано безкоштовно (відповідно до застосовних умов і положень, які можна знайти в нашому Центрі гарантій). Якщо на виріб не поширюється дія комерційної гарантії Canon, будь-який ремонт буде платним.
Крім того, ви як споживач маєте законні права стосовно товарів, які придбаєте, і можете звернутися до продавця, у якого придбали виріб, і обговорити будь-які варіанти підтримки, що він може надати.
-
Якщо період дії комерційної гарантії Canon закінчився або вона не поширюється на несправність виробу, центри Canon Professional Services можуть запропонувати вам низку платних послуг із ремонту залежно від вашого виробу:
- Ремонт за фіксованою ціною: вам буде надано фіксовану ціну до надсилання ваших виробів у центр Canon Professional Services. Ця фіксована ціна доступна для несправностей, спричинених нормальним (звичайним) зношенням, і включає вартість усіх необхідних запасних частин, роботи й доставки назад. Якщо буде встановлено, що дефект спричинений іншими обставинами (наприклад, ударом або пошкодженням рідиною), ми зв’яжемося з вами, щоб запропонувати розцінки за часом і вартістю.
- Ліміт на ремонт: ви можете встановити ліміт на ремонт (тобто максимальну вартість ремонту) перед надсиланням своїх виробів у центр Canon Professional Services, однак при цьому є певна мінімальна ціна. Таким чином ви даєте нам дозвіл на проведення ремонту, і ми не надаємо орієнтовного розрахунку. Якщо ремонт може бути виконаний за меншу суму, ніж ліміт, що ви зазначили, з вас буде стягнуто таку меншу суму. Зазначивши ліміт на ремонт, ви можете його прискорити, і при цьому з вас також не буде стягнуто плату за відмову (вона можлива, якщо ви запитуєте розрахунок часу й вартості).
- Розрахунок часу й вартості: ви можете надіслати запит про орієнтовні час і вартість ремонту; при цьому після прибуття виробу в Центр Canon Professional Services буде проведено технічну діагностику. Потім ми надамо вам пропозицію з докладним описом імовірних витрат на ремонт ваших виробів, яку ви зможете прийняти або відхилити до початку ремонтних робіт. Якщо ви відхилите її, з вас може бути стягнуто плату за відмову, щоб покрити вартість огляду.
На всі варіанти платного ремонту поширюються наші Умови обслуговування й ремонту.
Якщо відповідний сервісний центр є авторизованим сервісним партнером Canon, там вам також зможуть запропонувати платний ремонт. При цьому доступні для вас варіанти можуть залежати від умов і положень авторизованого сервісного партнера Canon.
-
Переконайтеся, що виріб надійно й безпечно упаковано, і дотримуйтеся інструкцій щодо надсилання в посібнику користувача для своєї моделі.
Через неналежну підготовку виробу до пересилки (включно з пакуванням) його може бути додатково пошкоджено під час транспортування, що призведе до анулювання комерційної гарантії Canon.
Перед надсиланням принтера ми радимо скористатися такою процедурою:
- НЕ виймайте з принтера друкуючу головку, чорнило або тонер. Це може призвести до пошкодження принтера та анулювання будь-якої комерційної гарантії Canon.
- З друкуючою головкою, чорнилом або тонером у принтері натисніть кнопку ввімкнення, щоб вимкнути живлення, а потім від’єднайте шнур живлення від розетки.
- Від’єднайте всі кабелі. Не надсилайте кабелі разом із принтером, якщо вас про це не попросять.
- Відомості для моделей MEGATANK (серії G, GM та GX) див. у посібнику з експлуатації принтера (його можна знайти тут) і знайдіть розділ Repairing Your Printer (Ремонт принтера), щоб дізнатися про додаткові кроки, які слід виконати для транспортування (наприклад, активувати важелі клапанів подавання чорнила, стопори каретки тощо).
- Витягніть папір із принтера.
- Складіть або закрийте всі механізми подавання паперу, касети, кришки заднього лотка, кришки для документів або лотки подачі документів.
- За допомогою клейкої стрічки закріпіть усі кришки на принтері, а потім покладіть його в пластиковий пакет.
- Ми радимо використовувати ізоляційну стрічку або подібний матеріал. Не використовуйте стрічку, яка залишає сліди (наприклад, коричневу пакувальну стрічку, скотч або щось подібне).
- Упакуйте принтер в оригінальну коробку та пакувальний матеріал, якщо вони у вас залишилися (забезпечте в коробці належну амортизацію, щоб принтер не рухався всередині під час транспортування).
- Якщо оригінальної коробки та пакувального матеріалу немає, покладіть принтер у коробку з товстими подвійними стінками й загорніть його в бульбашкову упаковку, щоб надійніше закріпити його.
- Покладіть у коробку з виробом свій звіт про замовлення.
- Надійно замотайте коробку скотчем. Для додаткової надійності двічі обмотайте упаковку скотчем зверху й знизу.
- Після пакування НЕ нахиляйте коробку з принтером і не перевертайте її на бік або догори дном. Це може призвести до витікання чорнила під час транспортування та подальшого пошкодження принтера.
- Щоб кур’єр знав, як правильно поводитися з принтером під час транспортування, ми також радимо додати на коробку таке маркування:
- THIS SIDE UP (ЦИМ БОКОМ ДОГОРИ), щоб принтер не перевертали.
- Також додайте напис FRAGILE (ОБЕРЕЖНО, КРИХКИЙ ВАНТАЖ) або HANDLE WITH CARE (ПОВОДИТИСЯ ОБЕРЕЖНО).
Детальніші інструкції щодо підготування струменевого принтера до транспортування див. в онлайн-посібнику з експлуатації принтера (його можна знайти тут) у розділі Repairing Your Printer (Ремонт принтера) або Transporting your printer (Транспортування принтера).
Для фото- та відеотехніки ми радимо дотримуватися такої процедури:
- Перед пакуванням збережіть усі налаштування (якщо це можливо), оскільки під час ремонту може знадобитися відновити стандартні заводські параметри.
- Від’єднайте всі аксесуари, як-от акумулятори, картки пам’яті, зарядні пристрої та кабелі (якщо вони не пов’язані з несправністю виробу).
- Установіть на виріб (зокрема на об’єктив) захисну кришку; завжди упаковуйте корпуси фото- й відеопристроїв та об’єктиви до них окремо (тобто у від’єднаному стані) для додаткового захисту під час транспортування і зауважте, що ми не надаємо новий безкоштовний корпус чи об’єктив після завершення ремонту або обслуговування.
- Упакуйте виріб в оригінальну коробку та пакувальний матеріал, якщо вони у вас залишилися (забезпечте в коробці належну амортизацію, щоб виріб не рухався всередині під час транспортування).
- Якщо оригінальної коробки та пакувального матеріалу немає, покладіть виріб у коробку з товстими подвійними стінками й загорніть його в бульбашкову упаковку, щоб надійніше закріпити його.
- Покладіть у коробку з виробом свій звіт про замовлення.
- Надійно замотайте коробку скотчем. Для додаткової надійності двічі обмотайте упаковку скотчем зверху й знизу.
- Щоб кур’єр знав, як правильно поводитися з виробом під час транспортування, ми також радимо додати на коробку таке маркування:
- THIS SIDE UP (ЦИМ БОКОМ ДОГОРИ), щоб виріб не перевертали.
- Також додайте напис FRAGILE (ОБЕРЕЖНО, КРИХКИЙ ВАНТАЖ) або HANDLE WITH CARE (ПОВОДИТИСЯ ОБЕРЕЖНО).
-
Якщо ви надіслали виріб до професійного сервісного центру Canon, ви можете перевірити стан свого запиту про ремонт або обслуговування в такий спосіб:
- Увійдіть до свого облікового запису корпоративного клієнта та перейдіть до розділу підтримки.
- Увійдіть до свого облікового запису Canon і перейдіть до розділу підтримки.
- Або якщо ви є споживачем і не створювали обліковий запис Canon, перейдіть на наш сайт технічної підтримки й виберіть опцію Check Status of a Ticket (Перевірити статус заявки).
Якщо ви надіслали виріб до авторизованого сервісного партнера Canon, зв’яжіться з ним напряму, що дізнатися про стан вашої заявки. -
У малоймовірному випадку, якщо після ремонту у вас виникає та ж сама проблема, зверніться до центру Canon Professional Services, оскільки ми гарантуємо відсутність дефектів у нашій роботі (відповідно до наших Умов обслуговування та ремонту).
Якщо ви надіслали виріб до авторизованого сервісного партнера Canon, зв’яжіться з ним напряму.
-
Ми радимо виконувати ремонт лише в професійному сервісному центрі Canon, оскільки для безпечного обслуговування виробу можуть знадобитися спеціальні інструменти й програмне забезпечення.
Однак за потреби оригінальні запасні частини Canon можна придбати через нашого дистриб’ютора за такою адресою:CRC (Tasktron Ltd)
Unit 3 Wintonlea
Monument Way West
Woking
Surrey
GU21 5ENТел.: 01483 776 060
Факс: 01483 721 389Вебсторінка: http://www.crc-tasktron.co.uk
-
Ми прагнемо надавати стабільну підтримку для нашої продукції протягом якомога довшого часу. Після того як компанія Canon вилучає виріб із продажу, ми намагаємося забезпечити наявність запасних частин для нього протягом таких періодів:
ЛІНІЙКА МОДЕЛЬ РОКИ Цифрова дзеркальна камера Серія EOS 1D, серія EOS 5D 7 Інші серії EOS 5 БЕЗДЗЕРКАЛЬНІ Серія EOS R 7 Серія EOS M 5 ОБ’ЄКТИВИ Серія EF-L, серія RF-L, серія DO, серія TS-E та серія CN-E 7 Усі інші серії об’єктивів 5 СПАЛАХ Усі моделі Speedlite 5 КОМПАКТНА КАМЕРА Серія PowerShot G 5 PowerShot D30, PowerShot S120, PowerShot SX60HS, PowerShot SX70HS, PowerShot SX520HS, PowerShot SX530HS, PowerShot SX740 HS 5 ВІДЕО Серія LEGRIA; серія X (XF; XA; XL; XH; XC); серія ME; серія ML та серія Cinema EOS 7 Аксесуари: RC-V100, EVF-V70, SG-1, OU-700, SU-15, MO-4E, MO-4P, MA-400,CT-V1, SP-V1, WM-V1, WP-V1, WP-V2, WP-V3, DM-100, SM-V1 7 ПРОЕКТОР Серія XEED, серія LV та серія LX 7 БІНОКЛЬ Усі біноклі 5 ПРИНТЕРИ Серії PIXMA та MAXIFY (за винятком наведених нижче моделей) 5 Серія i-SENSYS 7 СКАНЕР Серія CanoScan 5 ІНШІ ПРОДУКТИ Усі фотоаксесуари; об’єктиви (лише EF50 F1.8 STM; EF-M 22MM f/2.0; EF-M 15-45MM F/3.5-6.3 IS STM); серія PowerShot (крім наведених вище моделей); серія IXUS; відеоаксесуари та об’єктиви (крім наведених вище моделей); аксесуари та об’єктиви для проекторів; калькулятори; принтери PIXMA (MG2xxx; MG3xxx; MG5xxx; MX4xx; MX5xx; TR45xx; TS3xxx та TS5xxx); серія Selphy CP; серія Zoemini, IVY REC та сканери (серія CanonScan Lide та серія P 2XX) Немає деталей
Якщо нам не вдасться знайти потрібну запасну частину протягом цього періоду, ми надамо нашим клієнтам альтернативне рішення.
Вам також може сподобатися...
-
Контактні дані
Підтримка телефоном або електронною поштою
-
Ремонт
Пошук сервісного центру та корисна інформація про процедуру ремонту
-
Утилізація
Дізнайтеся більше про програму утилізації картриджів Canon
-
Обліковий запис Canon
Реєстрація продукту й керування обліковим записом Canon