Contact Us
Contact us for telephone or E-mail support
In the event that you need to send us your Canon product for Service or Repair, the following terms & conditions will apply
УМОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ
У цих Умовах обслуговування та ремонту викладені конкретні положення і умови, які застосовуються щодо надання будь-яких послуг чи ремонту продуктів Canon (далі — Продукти) центром Canon Professional Services (PSC) або Canon (UK) Ltd. Уважно ознайомтеся з ними перед направленням до PSC будь-якої заявки на обслуговування чи виконання ремонту. Надсилаючи заявку, ви погоджуєтеся із цими Умовами обслуговування й ремонту.
1. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАС
Наш центр Professional Service Centre (PSC) компанії Canon (UK) Ltd («Canon», «ми» і інші форми цього займенника) зареєстрований у Великій Британії за номером компанії 01264300. Зареєстрована адреса компанії: 5 The Square, Stockley Park, Uxbridge, England (Англія), UB11 1ET. Номер ПДВ: GB523797128.
2. НАДСИЛАННЯ ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТУ ВІД CANON
2.1 Щоб надіслати замовлення на отримання обслуговування або ремонту від Canon та укладення угоди між вами й нами, необхідно виконати такі кроки:
2.2 Ми можемо не прийняти замовлення з таких причин:
2.3 Якщо Canon отримує замовлення на обслуговування та ремонт без належної (або часткової) інформації, але Canon не може зв’язатися з вами, якщо в подальшому ви не виходите на зв’язок та не забираєте ваш Продукт, Canon не зможе повернути вам Продукт і має право розпоряджатися ним через 3 (три) місяці після отримання.
3. НАЯВНІСТЬ, ОПИС І ЦІНА НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ
3.1 Одразу після отримання замовлення ми повідомимо вам, якщо з будь-якої причини замовлене вами обслуговування або ремонт є недоступними чи можуть бути затримані.
3.2 Замовлення на обслуговування або ремонт можуть бути відстрочені, якщо вони виконуються за межами країни придбання виробу через потенційну обмежену наявність запасних частин або місцеві технічні відмінності між моделями.
3.3 Компанія Canon може провести ремонт або замінити Продукти на нові чи відновлені частини або Продукти, що еквівалентні новим за продуктивністю і надійністю. Також Canon може замінити Продукти на рівноцінні моделі, якщо оригінал було знято з виробництва. Відремонтовані частини або Продукти використовуватимуться лише за умови, що таке використання дозволяється статутним правом країни, де виконується ремонт.
3.4 Усі ціни вказані в місцевій валюті центру Professional Service Centre, включно з ПДВ та вартістю доставки, якщо не вказано інше. Вартість обслуговування або ремонту може змінюватися час від часу, проте зміни не застосовуватимуться до вже прийнятих замовлень.
3.5 Як правило, ми перевіряємо ціни на обслуговування і ремонт, що вказані на нашому веб-сайті, під час процедури обробки замовлення, і у випадках коли вартість обслуговування або ремонту є нижчою, ніж заявлена, під час виставлення рахунку на оплату ми стягуватимемо меншу суму.
3.6 У мірі, яка допускається чинним законодавством, ми не зобов’язані виконувати обслуговування або ремонт за неправильною (нижчою) вартістю, якщо помилка у вартості є очевидною та безсумнівною і ви могли обґрунтовано визнати це як помилку у вартості.
4. РЕМОНТ ЗА КОМЕРЦІЙНОЮ ГАРАНТІЄЮ CANON
4.1 Для багатьох продуктів Canon, як додаток до законних юридичних прав, які застосовуються до споживачів, ми пропонуємо добровільні комерційні гарантії виробника від Canon. На ці гарантії розповсюджуються всі умови та положення. У відповідних випадках відповідна гарантійна інформація надається з вашим Продуктом або з нею можна ознайомитись у Центрі гарантій.
4.2 Гарантійний ремонт буде виконано після отримання чинних документів, необхідних для підтвердження гарантійного статусу, як це визначено в конкретних умовах надання комерційної гарантії, застосовних до вашого Продукту.
4.3 Якщо ми отримаємо замовлення на проведення гарантійного ремонту, але гарантія вважатиметься недійсною, ми повідомимо вам про це із зазначенням характеру дефекту, надавши фотодокази (за наявності) і (якщо ремонт можливий) запропонуємо ремонт за фіксованою ціною та/або розрахунок часу й вартості. Якщо надалі ви відхилите пропозицію щодо проведення ремонту за фіксованою ціною або розрахунок часу й вартості, плата за відхилення стягуватися не буде.
4.4 Якщо ми отримаємо замовлення на проведення гарантійного ремонту, але гарантія вважатиметься недійсною через очевидні пошкодження або неправильне використання, а ви відхилите розрахунок часу й вартості, плата за відхилення стягуватися не буде, проте ми можемо стягнути плату за повернення.
4.5 Якщо ми отримаємо замовлення на проведення гарантійного ремонту, але в ході технічної діагностики не буде виявлено несправності, ми повернемо ваш Продукт без проведення ремонту, проте ми можемо стягнути плату за повернення.
4.6 Під час проведення гарантійного ремонту, ми ремонтуємо Продукт відповідно до технічних характеристик виробника.
5. ЗАКОННІ ПРАВА ТА ГАРАНТІЇ СПОЖИВАЧА
Якщо ви здійснили покупку Продукту як споживач, ви також отримуєте законні права відповідно до законодавства Європейського Союзу (ЄС) та/або національного законодавства вашої країни, яке стосується продажу виробів із дефектами або таких, що не відповідають технічним характеристикам. Ці права (включно з правом на ремонт, заміну або повернення вартості в окремих ситуаціях) застосовуються до всіх споживачів, однак термін дії таких прав залежить від країни придбання виробу. Ці права застосовуються до всіх виробів, які ви купуєте у продавця виробів, та ви можете скористатися цими правами щодо них, незалежно від того чи покриваються такі вироби комерційними гарантіями Canon. Жодне з положень цих умов не впливає на ваші законні права або будь-яким іншим чином. Якщо ви бажаєте скористатися вашими законними правами, зверніться до продавця.
Для отримання додаткової інформації щодо ваших прав споживача, зверніться до місцевої служби захисту прав споживачів.
6. РЕМОНТ ЗА ФІКСОВАНОЮ ЦІНОЮ ТА ПЛАТНИЙ РЕМОНТ
6.1 Для багатьох продуктів Canon ми пропонуємо ряд послуг ремонту за фіксованою ціною та платний ремонт (ремонт за фіксованою ціною, ліміт на ремонт або розрахунок часу й вартості). Ці пропозиції регулюються додатковими конкретними умовами й положеннями, викладеними в пунктах 7, 8, 9 і 10.
6.2 Після отримання замовлення, ремонт за фіксованою ціною та платний ремонт (лише ремонт за фіксованою ціною і граничні витрати на ремонт) буде проведений тільки після виконання технічної діагностики й без виявлення будь-яких виключень. У разі розрахунку часу й вартості, ремонт буде проведений лише після підтвердження розрахунку, який ми вам надішлемо.
6.3 Усі запропоновані послуги ремонту за фіксованою ціною включають роботу, вартість стандартної доставки та ПДВ. Послуги ремонту за фіксованою ціною не включають вартість запасних частин (окрім випадків, де це зазначено у протоколі послуг).
6.4 Усі запропоновані послуги платного ремонту (ремонту за фіксованою ціною, ліміту на ремонт та розрахунку часу і вартості) включають вартість запасних частин, роботу, вартість стандартної доставки та ПДВ.
6.5 Під час виконання платного ремонту (ремонту за фіксованою ціною, ліміту на ремонт та розрахунку часу і вартості) ми докладемо всіх зусиль для виконання ремонту, як це зазначено в умовах. Однак ми залишаємо за собою право визнати угоду недійсною, якщо в подальшому буде визначено, що ремонт неможливо виконати з будь-якої причини (наприклад, запасні частини більше недоступні), а в разі потреби ми зв’яжемося з вами та запропонуємо альтернативні варіанти (за наявності).
6.6 Якщо ми отримаємо замовлення на проведення платного ремонту (ремонту за фіксованою ціною, граничної вартості ремонту та розрахунку часу й вартості), проте у ході технічної діагностики не буде виявлено несправностей, ми повернемо ваш Продукт без проведення ремонту, однак ми можемо стягнути плату за повернення.
6.7 Під час виконання платного ремонту Canon виконує ремонт Продукту відповідно до технічних характеристик виробника.
6.8 На якість виконання та матеріали, які використовуються Canon під час виконання платного ремонту (ремонту за фіксованою ціною, граничної вартості ремонту та розрахунку часу і вартості), надається гарантія протягом шести (6) місяців із моменту виконання ремонту щодо відсутності дефектів за умови нормального використання. За такою гарантією наші зобов’язання обмежуються до ремонту початкових дефектів для граничної вартості ремонту або розрахунку часу й вартості, однак у разі виконання ремонту за фіксованою ціною ми розширюємо цю гарантію і вона покриватиме будь-які електромеханічні несправності.
6.9 Гарантія на ремонт вважається недійсною, якщо будь-які ремонтні роботи проводяться неавторизованим Сервісним центром, або якщо обладнання використовується неправильно, пошкоджене або пошкодження відбулося внаслідок витікання електроліту або рідини з батареї.
7. ПОСЛУГИ ЗА ФІКСОВАНОЮ ЦІНОЮ
7.1 Для багатьох продуктів Canon ми пропонуємо ряд послуг із технічного обслуговування. З кожною пропозицією послуги з технічного обслуговування (включно з важливою інформацією) можна ознайомитись на сторінці Послуг із технічного обслуговування і шляхом подачі замовлення до Служби технічного обслуговування, це вважатиметься вашою згодою на виконання технічного обслуговування, а розрахунок не надаватиметься. Якщо у вашому Продукті буде виявлено несправність протягом виконання технічного обслуговування, ми зв’яжемося з вами для отримання копії підтвердження придбання задля підтвердження вашої комерційної гарантії Canon (якщо її не було надано раніше), або, якщо Продукт більше не покривається комерційною гарантією Canon, для обговорення варіантів платного ремонту (тобто ремонт за фіксованою ціною, ліміт на ремонт або розрахунок часу й вартості).
7.2 Для багатьох продуктів Canon ми пропонуємо низку послуг з оновлення. З кожною пропозицією послуги з оновлення (включаючи важливу інформацію) можна ознайомитись на сторінці Послуг з оновлення і шляхом подачі замовлення до Служби з оновлення; це вважатиметься вашою згодою на виконання оновлення, а розрахунок не надаватиметься. Якщо у вашому Продукті буде виявлено несправність протягом виконання оновлення, ми зв’яжемося з вами для отримання копії підтвердження придбання задля підтвердження вашої комерційної гарантії Canon (якщо її не було надано раніше), або, якщо Продукт більше не покривається комерційною гарантією Canon, для обговорення варіантів платного ремонту (тобто ремонт за фіксованою ціною, граничною вартістю ремонту або розрахунок часу й вартості).
7.3 Для обраних продуктів Canon ми пропонуємо ряд послуг експрес-обслуговування. З кожною пропозицією послуги експрес-обслуговування (включно з важливою інформацією) можна ознайомитись на сторінці Послуг експрес-обслуговування і шляхом подачі замовлення до Служби експрес-обслуговування; це вважатиметься вашою згодою на виконання експрес-обслуговування. Як визначено в об’ємі послуг, якщо ми не зможемо вкластися у встановлений термін, додаткові витрати на такі послуги до вашого замовлення застосовуватися не будуть.
8. РЕМОНТ ЗА ФІКСОВАНОЮ ЦІНОЮ
8.1 Для багатьох продуктів Canon ми пропонуємо ремонт за фіксованою ціною (FPR), який застосовується до несправностей, які виникають внаслідок:
8.2 Відповідно до вашого замовлення ремонт за фіксованою ціною буде виконаний після проведення технічної діагностики та в разі відсутності виявлення будь-яких виключень. У разі виконання ремонту за фіксованою ціною ми анулюємо пропозицію, якщо буде встановлено, що несправність виникла внаслідок будь-яких інших обставин, включно (серед іншого) з наведеним далі:
8.3 Якщо ми отримаємо замовлення на проведення ремонту за фіксованою ціною, але пропозиція на проведення ремонту за фіксованою ціною вважатиметься недійсною, ми повідомимо вам про це із зазначенням характеру пошкодження, надавши фотодокази та (якщо ремонт можливий) запропонуємо розрахунок часу й вартості. Якщо ви в подальшому відмовитеся від розрахунку часу й вартості, ми не будемо стягувати плату за відмову, проте ми можемо стягнути плату за повернення.
8.4 Якщо ми пропонуємо ремонт за фіксованою ціною, але ви відмовляєтеся від пропозиції ремонту за фіксованою ціною (або не надали відповіді на пропозицію протягом тридцяти (30) днів), ваш Продукт буде повернено без проведення ремонту й ми можемо стягнути плату за повернення.
9. ГРАНИЧНА ВАРТІСТЬ РЕМОНТУ
9.1 Для багатьох продуктів Canon ми надаємо можливість встановити граничну вартість ремонту (тобто максимальну плату за виконання ремонту), а не робити запит на розрахунок часу й вартості, проте із застосуванням мінімальної ціни (тобто, мінімум 200,00 фунтів стерлінгів, включно з ПДВ).
9.2 Якщо ми отримуємо замовлення з конкретною граничною вартістю ремонту, ви надаєте нам дозвіл на проведення ремонту, а ми не надсилаємо орієнтовного розрахунку. Якщо ремонт може бути виконаний за меншу суму, ніж ліміт, що ви зазначили, з вас буде стягнуто таку меншу суму.
9.3 Якщо ми отримаємо замовлення з конкретною граничною вартістю ремонту й під час проведення подальшої технічної діагностики встановимо, що вартість ремонту перевищуватиме ваш ліміт, ми надамо вам розрахунок часу й вартості та очікуватимемо вашого підтвердження для продовження роботи. Якщо ви в подальшому відмовитеся від розрахунку часу й вартості, ми не будемо стягувати плату за відмову, проте ми можемо стягнути плату за повернення.
10. РОЗРАХУНОК ЧАСУ Й ВАРТОСТІ
10.1 Для багатьох продуктів Canon ми пропонуємо розрахунок часу й вартості. Після отримання замовлення ми проведемо технічну діагностику й надамо вам пропозицію з докладним описом імовірних витрат на ремонт ваших Продуктів. Ми зберігаємо за собою право зміни пропозиції за потреби (тобто в разі виявлення інших не заявлених пошкоджень/несправностей).
10.2 Наданий вам розрахунок часу й вартості підпадає під дію порогової межі в розмірі десяти (10) відсотків (%) після розрахунку остаточної вартості ремонту. Якщо остаточна вартість ремонту перевищує порогову межу, ми зв’яжемося з вами для обговорення та/або надання оновленого розрахунку часу й вартості й очікуватимемо на ваше підтвердження для продовження роботи.
10.3 Пропозиція розрахунку часу й вартості дійсна протягом тридцяти (30) днів із моменту видачі.
10.4 Після отримання замовлення на розрахунок часу й вартості після прийняття розрахунку ви не можете повернутися до пропозиції ремонту за фіксованою ціною (якщо ціна такого ремонту буде нижчою).
10.5 Якщо ми робимо пропозицію розрахунку часу й вартості, але ви відхиляєте її, для покриття понесених збитків стягуватиметься плата за відхилення у розмірі 30,80 фунтів стерлінгів (за огляд і повторне збирання вашого Продукту. Ми докладемо зусиль, щоб відтворити ваш Продукт у такому ж стані, у якому ми отримали його, але не несемо відповідальності за будь-які втрати або збитки, які можуть виникнути внаслідок невиконання цього. Стягнена плата за відхилення визначається таким чином:
10.6 Якщо ми робимо пропозицію розрахунку часу й вартості, але ви відмовляєтеся від пропозиції (або не надаєте відповіді на пропозицію протягом тридцяти (30) днів), ваш Продукт буде повернено без проведення ремонту, з вас буде стягнуто плату за відхилення (якщо застосовано), а ми можемо стягнути плату за повернення.
10.7 Якщо ми робимо пропозицію розрахунку часу й вартості, але ви відмовляєтеся від пропозиції та просите утилізувати Продукт замість вас, ми утилізуємо їх та не стягуватимемо з вас плату за відхилення чи повернення.
11. ОПЛАТА
11.1 Після виконання замовлення на обслуговування або ремонт ми повідомимо вам про потребу здійснення оплати перед відправленням вашого Продукту або під час отримання (якщо застосовано), якщо у вас немає рахунку в нас та ми не узгодили в письмовій формі альтернативні умови оплати.
11.2 Ми приймаємо платежі через портал Canon Online Service & Repair або банківським переказом на Deutsche Bank AG або шляхом видачі банківського чеку на ім’я Canon (UK) Ltd. Або ж у разі отримання замовлення з нашого відділення ми приймаємо платежі готівкою, банківською карткою (Visa або Mastercard) або чеком (потрібне надання документів, що підтверджують особу).
11.3 Клієнти, які мають рахунок, повинні здійснювати платіж протягом установленого періоду (тобто протягом тридцяти (30) днів із дати виставлення рахунку), узгодженого з вами в письмовій формі. У разі несвоєчасної оплати ми маємо право нарахувати відсотки та/або фіксовану компенсаційну плату за витрати на відшкодування відповідно до нашої угоди з вами. Крім того, ми залишаємо за собою право вимагати відшкодування збитків у результаті прострочення платежу або несплати.
11.4 У подальшому після повідомлення вам про потребу здійснення платежу, у випадку вашої відмови здійснити платіж протягом трьох (3) місяців після повідомлення, до нас застосовуватиметься право відновлення, яке передбачає право продажу Продукту для компенсування витрат, які ми понесли від вашого імені.
12. ПРАВО НА УТРИМАННЯ, КОМПЕНСАЦІЮ ТА РОЗПОДІЛ
12.1 Ствердження права утримання, яке виникає із цих правових відносин, але не складає договірні правові відносини, виключається.
12.2 Компенсації проти будь-яких ваших (нашого партнера за угодою) зустрічних вимог виключається, якщо такі зустрічні вимоги не були законно встановлені або є такими, що не підлягають оскарженню.
12.3 Ваші вимоги не можуть бути передані третім особам без письмової згоди Canon
13. ІНФОРМАЦІЯ, ЩО НАДАНА ВАМИ
13.1 Ми здійснюємо обробку наданої вами інформації відповідно до Політики конфіденційності споживача або Корпоративної політики конфіденційності.
13.2 Ми вживатимемо всіх необхідних заходів для надійного зберігання деталей вашого запиту та платежу (якщо застосовано). Однак зверніть увагу, що ми не несемо відповідальності за будь-які збитки, які ви можете понести, якщо третя особа, не залучена нами, отримає несанкціонований доступ до будь-яких даних, які ви надаєте під час доступу або запиту обслуговування і ремонту на нашій веб-сторінці, за відсутності недбалості з нашої сторони.
14. НАША ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПЕРЕД ВАМИ
14.1 Ми докладатимемо зусиль для забезпечення безпеки вашого Продукту, що перебуває у нашому розпорядженні. Однак незважаючи на те, що будуть докладені всі зусилля для повернення вашого Продукту та будь-яких носіїв для записування чи аксесуарів, ми не можемо взяти на себе відповідальність та не виплачуватимемо компенсацію за втрату будь-яких носіїв для записування.
14.2 Ми не несемо відповідальність за збитки або втрату вашого Продукту, який доставляється нам на запит про обслуговування або ремонт, або під час зворотнього відправлення після завершення обслуговування чи ремонту, окрім випадків де це спричинено нашою доведеною недбалістю. У разі пошкодження або втрати під час транспортування кур’єр служби доставки зобов’язаний розслідувати пошкодження або втрату. Ми виключаємо будь-яку відповідальність за будь-які непрямі або супутні втрати, пошкодження або витрати.
14.3 Після отримання вашого Продукту після обслуговування або ремонту ви повинні переконатися, що всі предмети були повернуті, і підтвердити стан Продукту. Відсутність негайного повідомлення про будь-які проблеми, виявлені під час перевірки Продукту чи предмета, ми вважатимемо як підтвердження отримання непошкодженого замовлення.
14.4 Максимальна втрата або збиток, за які ми будемо нести відповідальність відповідно до цих Умов обслуговування і ремонту, обмежується вартістю заміни продукту, що перевозиться нашим кур'єром доставки (у разі пошкодження або втрати), а також ціною, яку ви заплатили нам за обслуговування та ремонт (якщо застосовано), до якої відноситься втрата або збиток, нанесений вам.
14.5 Ми жодним чином не виключаємо й не обмежуємо нашу відповідальність за: (а) смерть або особисту травму, заподіяну нашою недбалістю; (b) шахрайство або шахрайське введення в оману та грубу недбалість; (c) будь-яке порушення будь-яких умов, передбачених законом, і ми жодним чином не виключаємо або обмежуємо нашу відповідальність далі, ніж це допускається чинним законодавством.
Жодне з положень цього пункту або інших положень цих Умов обслуговування і ремонту не обмежує та не впливає негативно на ваші законні права. Для отримання інформації щодо прав споживачів ви можете звернутися до місцевої служби захисту прав споживачів.
15. ПОДІЇ ПОЗА НАШИМ КОНТРОЛЕМ
Ми не несемо відповідальності за невиконання або затримку виконання будь-яких наших зобов’язань за цими Умовами обслуговування і ремонту, які не можуть бути віднесені до нас відповідно до цих Умов обслуговування й ремонту, інших застосовних умов або чинного законодавства, у тому числі, серед іншого, події поза нашим розумним контролем, у тому числі стихійні лиха, пожежу, повінь, екстремальні метеоумови, вибухи, війна (оголошена чи ні), акти тероризму, страйки (незалежно від того, чи були вони пов’язані з нашими працівниками) або дії місцевого або центрального уряду чи будь-яких інших компетентних органів, а також інші форс-мажорні обставини відповідно до чинного законодавства.
16. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
16.1 Якщо у вас є спір з нами щодо нашої угоди, у першу чергу надішліть нам електронне повідомлення за адресою support@cuk.canon.co.uk і спробуйте вирішити його з нами. Також ви можете написати нам за адресою: Canon (UK) Ltd, Professional Service Centre, Unit 160 Centennial Park, Centennial Avenue, Elstree, Hertfordshire, WD6 3SG .
16.2 Якщо з нашої сторони виникне спір щодо нашої угоди, ми також будемо намагатися зв’язатися з вами безпосередньо для вирішення цього питання. Ми будемо використовувати контактні дані, які ви надали у відповідному порядку або в будь-якому пов’язаному з вами обліковому записі, зареєстрованому вами у нас.
16.3 У малоймовірному випадку, якщо ми не зможемо вирішити спір, ми обговоримо з вами ефективний спосіб самостійного вирішення спору. Це не впливає на ваші права на доведення будь-якого спору до відповідного місцевого органу захисту прав споживачів та/або відповідного суду будь-яким способом.
17. ОНОВЛЕННЯ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЦИХ УМОВ ОБСЛУГОВУВАННЯ І РЕМОНТУ
17.1 Ми можемо час від часу вносити зміни або оновлювати ці умови.
17.2 Поточна версія умов обслуговування і ремонту, що відображається та доступна на нашому сайті під час подання запиту на обслуговування та ремонт, буде версією, яка застосовується до угоди між нами.
18. ЗАСТОСОВНЕ ПРАВО ТА ЮРИСДИКЦІЯ
18.1 Ці Умови обслуговування і ремонту регулюються англійським законодавством. Це означає, що угода купівлі послуг або ремонту, укладена з нами, і будь-який спір або претензія, що виникають з неї або у зв’язку з нею, будуть регулюватися англійським законодавством. Якщо ви укладаєте угоду як споживач, вищезазначене регулюватиметься законодавством вашої країни проживання.
18.2 Ми погоджуємося з тим, що суди Англії та Уельсу матимуть невиключну юрисдикцію. Якщо ви укладаєте угоду як споживач, ви маєте право подати позов до суду за вашим місцем проживання, у вашій країні проживання, залежно від обставин.
19. ІНШІ УМОВИ
19.1 Ці Умови обслуговування й ремонту встановлюють письмові умови вашої угоди з нами на придбання послуги обслуговування або ремонту. Якщо будь-який пункт або частина цих Умов обслуговування і ремонту буде визнаний незаконним, недійсним або нездійсненним, він не впливатиме на будь-яку іншу частину Умов обслуговування і ремонту, яка залишиться в повній силі й застосовуватиметься до нашої угоди.
19.2 Будь-яка угода, укладена між вами та нами, укладається тільки між вами та нами. Жодна третя сторона не матиме жодних прав на виконання будь-якої з її умов.
19.3 Ми можемо укласти договір субпідряду або передати наші права та обов’язки за нашою угодою з вами іншій організації. Ми повідомимо вас, якщо це станеться, якщо цього вимагає чинне законодавство, але це не вплине на ваші права або наші зобов’язання за угодою.
20. КОНТАКТНІ ДАНІ
За виникнення будь-яких питань або запитів щодо порталу Canon Online Service & Repair чи вашої покупки послуги обслуговування або ремонту, надішліть нам електронний лист за адресою support@cuk.canon.co.uk або зателефонуйте до нашої служби підтримки клієнтів за номером + 44 (0) 20 7660 3510. Наша служба підтримки готова надати допомогу.
ОНОВЛЕННЯ УМОВ: 11 квітня 2024 р.
Contact us for telephone or E-mail support
Register your product and manage your Canon ID account
Locate a repair centre and find other useful information regarding our repair process