1. Спрощена інфраструктура
ІТ-службам завжди доводилося витрачати чимало часу на керування локальною інфраструктурою та її підтримку в робочому стані. Такий не дуже ефективний спосіб використання часу завжди був поширений серед багатьох організацій. Обмеження, спричинені пандемією, змусили багатьох керівників переглянути свої традиційні робочі процеси, адже постійне перебування в офісі не просто непрактичне під час локдаунів — це унеможливлює створення розподіленого або гібридного робочого середовища. Усе це призводить до поступової відмови від локальної інфраструктури, і одним з аспектів, що потребують нового підходу, є керування драйверами.
Керування драйверами — це не дуже популярна тема для обговорень, але це насправді серйозне джерело головного болю для ІТ-служб, навіть коли всі пристрої та користувачі перебувають в офісі. Гібридне середовище лише ускладнює проблему. Робота в нових умовах зазвичай потребує інвестицій у нові пристрої, що краще підходять для дистанційного використання. А нові пристрої — це більше роботи для ІТ-служб, спрямованої, поміж іншого, на належне налаштування програмного забезпечення, драйверів і параметрів безпеки.
Вимоги користувачів залежать від їхніх ролей, що також має певний вплив на керування драйверами. У той же час у міру того, як усе більше користувачів хочуть працювати з власних пристроїв, питання належного керування та розгортання драйверів для принтерів стає дедалі важливішим. Перехід на хмарне середовище без драйверів не лише зберігає час, що тепер не витрачається на налаштування або оновлення віддалених пристроїв, але й позбавляє компанію необхідності інвестувати в локальну інфраструктуру.
2. Централізоване керування парком
Перехід на хмарні засоби керування парком також має інші переваги окрім того, що така інфраструктура краще підходить для дистанційної роботи: ви отримуєте можливість централізувати всі процеси, що спрощує відстеження, адміністрування та обслуговування обладнання для друку й сканування.
Наприклад, ви не дізнаєтеся про такі проблеми, як закінчення тонеру, застряглий папір або помилки в роботі пристрою, доки співробітник про них не повідомить, а це вже призведе до зниження продуктивності. А коли пристрій у працівника вдома у 100 кілометрах від вас, діагностувати та усунути помилку ще важче. Таке обладнання може повністю випасти з робочого процесу на тривалий час. Хмарні інструменти дозволяють відстежувати обладнання й прогнозувати такі заходи, як заміна тонера, що, у свою чергу, позбавляє простоювання.
Із централізованим керуванням також стає простіше керувати оновленнями. Коли всі пристрої не перебувають в одній кімнаті, оновлювати кожен із них окремо непрактично. Хмарні програмні рішення для керування дозволяють просто надсилати оновлення або нові компоненти відразу на всі пристрої, не покидаючи свого робочого столу. Це краще й для вас, і для працівників, які відразу отримують доступ до найновіших версій без будь-якої затримки — а це дуже важливо, коли йдеться про безпеку.
3. Безпечні та ефективні інформаційні потоки
Ми дійшли до питання безпеки та ефективності робочих процесів. Будь-хто погодиться з тим, що безпека є абсолютним пріоритетом. Але ІТ-службам доводиться шукати баланс між доступністю і захистом. У працівників має бути доступ до потрібних їм документів, що не приховані серед купи непотрібних. Але простота доступу для працівників не має означати простоту доступу будь для кого, у тому числі зловмисників.
Тут на допомогу приходять хмарні системи. Вони забезпечують співробітнику зручний доступ до потрібних документів, де б той не перебував. При цьому вони спрощують ІТ-службам керування безпекою, дозволяючи встановлювати правила та обмежувати доступ до певних папок на сервері.
Хмарні засоби керування парком відкривають доступ до всіх цих переваг у контексті пристроїв для друку й сканування. Ви можете централізовано налаштовувати профілі користувачів і робочі процеси й керувати ними, створюючи правила доступу та управління інформацією.
У міру нашого переходу в нову епоху гібридних робочих середовищ ІТ-спеціалісти дедалі частіше перебуватимуть у ролі інформаційних архітекторів. Суть цієї ролі — надання інструментів і технологій для ефективної та безпечної роботи звідки завгодно. Можливо, у вашої організації вже були плани переходу на хмарні технології, але з точки зору цього завдання це стає ключовим фактором, зокрема якщо йдеться про керування парком. Справа не лише в необхідності: це також можливість вдосконалити загальні процеси керування парком, збільшити час корисної роботи й гарантувати безпеку працівників.
Дізнайтеся більше про майбутнє ІТ в перспективі 10 років.