Виріб

Чому персоналізовані друковані матеріали мають стати вашою таємною зброєю для залучення клієнтів в умовах «нової нормальності»

Зробіть друковані матеріали таємною зброєю свого успіху

У 2020 році можливості для компаній з точки зору комунікації з клієнтами суттєво змінилися. Ми все менше часу проводимо в офісах, рідше особисто зустрічаємося з іншими людьми та багато часу витрачаємо на взаємодію через Інтернет — працюємо, але також спілкуємося з друзями або щось купуємо. Фактично час, який люди проводять в цифровому середовищі, стабільно зростає та цього року досяг 7,5 годин на добу1.

За такого великого відсотку часу, який ми проводимо в цифровому світі, працювати з клієнтами стає все важче. Дослідження демонструють певні ознаки «цифрової втомленості» на цільових ринках, про що свідчить підвищення популярності програмного забезпечення для блокування реклами2. Через це збільшується важливість альтернативних каналів комунікації, таких як друковані матеріали, що дозволяють залучати та утримувати клієнтів в умовах нової нормальності.

Зробіть друковані матеріали таємною зброєю свого успіху

Цифрова втомленість і недовіра до ЗМІ

Нещодавні дослідження демонструють, що за останні два роки 95 % покупців рекламних послуг перейшли в цифрове середовище3. На перший погляд, це має сенс: окрім заощадження грошей (друковані матеріали дорожчі за цифрові), рекламодавці хочуть забезпечити свою присутність саме в тому просторі, де клієнти проводять більше часу. У 2020 році таким простором, звісно, стало цифрове середовище. Але інші дослідження також свідчать, що ефективний маркетинг по цифрових каналах стає дедалі складнішим і виникає проблема довіри. Консалтингова фірма Kantar, що спеціалізується на питаннях медіа, стверджує, що серед каналів, що доступні рекламодавцям, найменшою довірою користується реклама на веб-сайтах, і зокрема в соціальних мережах. А найбільшою — друковані матеріали. 4

Привертання уваги й залучення за допомогою друку

Історично друковані матеріали показали себе як ефективний спосіб звернення до клієнтів, і вони зберігають свій ефект навіть у часи, коли ми дедалі швидше перемикаємо нашу увагу між різними темами. Приблизно 65 % клієнтів кажуть, що зазвичай приділяють максимум уваги друкованим поштовим рекламним матеріалам5 — це значний відсоток, який важко ігнорувати. Тож незважаючи на те, що друк потребує вищих початкових інвестицій, друковані матеріали для клієнтів з більшою ймовірністю досягнуть свого клієнта та викликають в нього більшу довіру — а завдяки цьому кінцева рентабельність буде кращою, ніж у цифрової реклами.

Чому якість така важлива, коли йдеться про друк

Коли йдеться про друк, питання якості є дійсно дуже важливим. Дослідження ефекту від якості друку демонструють покращення почуттів і ставлення до бренду після покращення якості паперу6, тому можна зробити висновок, що це справді впливає на ставлення до бренду. Саме тому ми завжди розробляємо наше обладнання з орієнтацією на високу якість. Наприклад, пристрої нашої найновішої серії imagePRESS C170 підтримують широку низку носіїв і форматів паперу, завдяки чому ідеально підходять для задоволення різноманітних сучасних вимог до друкованих матеріалів — від плакатів до глянсових брошур і простих рекламних листівок. Вони швидкі й точні, завдяки автоматизації функцій ними легко керувати, а крім того, вони можуть похвалитися високою надійністю в умовах активного використання в офісі чи студії.

Одне із питань, з якими клієнти стикаються, коли намагаються розробити власну стратегію креативного друку, є вибір способу виготовлення матеріалів. Така стратегія може передбачати передавання відповідних завдань зовнішнім виконавцям або придбання спеціалізованого пристрою на додаток до наявного офісного обладнання. Проте гнучкість та універсальність систем нового покоління на кшталт imagePRESS C170 дозволяє організаціям задовольняти традиційні потреби в друку паралельно зі створенням ширшого спектру високоякісних друкованих матеріалів власними силами.

Рекламні матеріали для клієнтів, як-от листівки для прямого розсилання поштою, брошури й каталоги, а також навіть запрошення й дрібносерійні види упаковки тепер можна виготовляти просто на місці з високою точністю та якістю кінцевого оброблення. Окрім більшого контролю з точки зору якості, своєчасності й безпеки, це також розширює творчі можливості підприємств.

Додаткові переваги завдяки персоналізації

Висока якість друкованих рекламних матеріалів збільшує їхню цінність, допомагаючи зробити звернення до клієнта релевантнішим і цікавішим, а отже й привернути його увагу. Проведення відповідних рекламних кампаній власними силами також дозволяє краще контролювати питання персоналізації. Цифрові принтери й програмне забезпечення, що підтримують функції змінних даних, дозволяють користувачеві створювати глибоко персоналізовану цільову рекламу невеличкими тиражами. Каталоги, запрошення й маркетингові матеріали можна персоналізувати на основі даних конкретних клієнтів, таких як їхні імена або інша інформація.

У друкованої реклами також є фізичні властивості, яких немає в цифрових: люди можуть побачити її вживу, відчути на дотик або запах, і такі сенсорні враження підвищують якість залучення потенційних клієнтів. У поєднанні з довірою, що залишається в клієнтів до друкованої продукції, якісні рекламні матеріали для клієнтів відкривають організаціям цінну можливість ефективніше залучити до себе потенційного покупця, переконати його й підвищити його лояльність. Раніше для креативного персоналізованого друку доводилося придбавати додаткове спеціалізоване обладнання, але сьогодні універсальні пристрої здатні як виконувати традиційні офісні завдання, так і працювати з новими професійними форматами.

  1. https://www.statista.com/statistics/565628/time-spent-digital-traditional-media-usa/
  2. https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Images/infographics/technologymediatelecommunications/gx-deloitte-tmt-2018-adblocking-media-report.pdf
  3. Звіт про перспективи Canon, 2020 р.: «Створення вигоди для споживачів»
  4. https://www.kantar.com/inspiration/advertising-media/dimension-2020-winning-consumer-trust-in-the-age-of-covid-19/
  5. https://www.marketreach.co.uk/resources/mail-made-easy
  6. Саппі та Іглман, Д. (Sappi and Eagleman, D.), 2015. A Communicators Guide to the Neuroscience of Touch (Посібник для медійного спеціаліста з питань нейробіології дотику), стор. 28–29

Подібні продукти й вироби

Досліджувати далі

  • СТАТТЯ

    Посібник для Canon imageRUNNER ADVANCE DX C5800

    Усе, що вам потрібно знати про інтелектуальний багатофункціональний принтер Canon imageRUNNER ADVANCE DX.

    26 Jan 2021

  • Виріб

    Висока якість без компромісів

    Як вразити клієнтів і не витратити зайвих грошей.

    20 Jan 2021

  • СТАТТЯ

    Цифрова трансформація гібридного робочого середовища з рішеннями для друку

    Трансформація процесів друку з урахуванням потреб гібридного робочого середовища.

    20 Jan 2021

  • Не впевнені, який продукт потрібен вашому бізнесу?