Абсолютна впевненість в будь-який момент
Ми виявляємо потенційні проблеми ще до того, як користувачі дізнаються про них.
Несподівані проблеми із системою керування друком Canon можуть призвести до простою обладнання, що, в свою чергу, суттєво погіршує продуктивність і дисципліну працівників. Захистіть своє середовище для друку та сканування від несподіванок, щоб підвищити рівень контролю та зручність для користувачів.
Служба дистанційного керування подіями від Canon – це послуга проактивної підтримки на базі системи моніторингу сервера друку, яка доповнює стандартний пакет послуг з підтримки програмного забезпечення від Canon. Гарантуйте повну доступність своєї інфраструктури друку та сканування та забезпечте безперервність своїх бізнес-процесів.
Будь-які потенційні проблеми можна виявити та вирішити вже на ранніх етапах завдяки постійному віддаленому моніторингу вашої системи керування друком.
Захистіть свій бізнес від збоїв зі сповіщеннями, що містять ключову інформацію про події та автоматично надсилаються до служби підтримки Canon для подальшого аналізу.
Уникайте перетворення незначних інцидентів на масштабні проблеми в системах ваших клієнтів із послугою віддаленого вирішення проблем або повідомлення про них.
Наші спеціалісти з підтримки мають роки досвіду й здатні проаналізувати та вирішити будь-яку проблему, про яку ви їм повідомите.
Повне відстеження всіх подій на основі інформації від нашої проактивної служби.
Наші спеціалісти з підтримки використовують перевірені та надійні інструменти для відстеження та моніторингу вашої системи керування друком.
Отримайте доступ до найсвіжіших оновлень програмного забезпечення, нових версій та експертної технічної підтримки.
Послуги керованого друку Canon допоможуть підвищити продуктивність і зменшити витрати компаній будь-якого розміру.
Поверніть собі контроль над друком, щоб зменшити витрати і забезпечити відповідність застосовним стандартам.