Boost your business by talking to customers more effectively.

Комунікація з клієнтами

Оптимізуйте свій бізнес, спілкуючись із клієнтами ефективніше.

Комунікація з клієнтами вкрай важлива для будь-якої організації, тож неможливість удосконалювати цей процес може стати завадою на вашому шляху до успіху.

Сучасні споживачі сподіваються, що компанії надсилатимуть їм потрібну інформацію на вибраний ними пристрій, щойно вона їм знадобиться.

Переваги кращої комунікації з клієнтами

Retain customers Retain customers

Утримуйте клієнтів

Створюючи кращі, персоналізованіші комунікаційні повідомлення

Strengthen branding Strengthen branding

Посильте брендинг

Завдяки узгодженішій багатоканальній системі доставки повідомлень

Improve efficiency Improve efficiency

Поліпшіть ефективність

Створюючи вміст для клієнтів у відділі маркетингу, а не в ІТ-підрозділі

Speed up time to market Speed up time to market

Прискорте вихід на ринок

Інтегруючи дані зі застарілих систем

Робота і комунікація з клієнтами: новий підхід

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
Це рішення дало змогу поліпшити експлуатаційну ефективність і підвищити швидкість реагування на запити клієнтів.

Alan Watson

Менеджер зі зв’язків, Aegon UK

Завдання

Міжнародна страхова компанія Aegon хотіла вдосконалити комунікацію з 2 мільйонами клієнтів із Великої Британії. Окрім підготовки до переходу з паперового на цифровий документообіг компанія хотіла зменшити витрати за рахунок аутсорсингу та розширити можливості захисту і аудиту даних.

This solution has improved operational productivity and increased our responsiveness to customers
We helped Aegon develop a state-of-the-art inbound and outbound mail processing system

Рішення

Ми допомогли компанії Aegon розробити сучасну систему обробки вхідної та вихідної пошти, запровадивши автоматизовану систему документообігу та електронне сховище. Цю оптимізовану систему документообігу розміщено на новому спеціалізованому зовнішньому об’єкті під керуванням компанії Canon.

Переваги

Наше аутсорсингове рішення для комунікації з клієнтами пришвидшує обробку пошти на 50 % і знижує витрати на 25 %. Воно не лише допомогло компанії Aegon перейти з паперового на цифровий документообіг, а й поліпшило контроль вихідної документації й даних і дало компанії змогу забезпечити відповідність нормативним вимогам.

Customer Communications solution led to 50% faster mail processing and a total 25% cost reduction.

Відкрийте для себе нові способи ефективної комунікації з клієнтами.


ЗВЕРНІТЬСЯ ДО НАС

Принцип роботи

Відкрийте для себе нові способи залучення клієнтів за допомогою наших цифрових комунікаційних рішень.

Пов’язані рішення