Скорочення операційних витрат
Заощаджуйте кошти завдяки оптимізації та оцифруванню робочих процесів
Пристосування роботи відділу кадрів до вимог цифрової епохи.
Робочі процеси з обробки документів відділу кадрів вручну сповільнюють розвиток бізнесу, а паперові архіви — це затратний і малоефективний спосіб зберігання інформації про персонал.
Заощаджуйте кошти завдяки оптимізації та оцифруванню робочих процесів
Автоматизуйте процеси, щоб працівники відділу кадрів могли швидше й краще виконувати свою роботу
Отримуйте більше аналітичних і статистичних відомостей щодо вразливих місць та даних відділу кадрів
Покращте захист, використовуючи централізоване сховище для даних працівників
Огляд переваг безпаперового документообігу
У системі Canon HR Case Manager передбачено інструменти та функції, які дають змогу докорінно змінити спосіб роботи.
Marco Trucchia
Керівник відділу кадрів, Canon Italy
Команда відділу кадрів Canon Italy витрачала забагато часу й коштів на обробку паперових документів і шукала швидший спосіб обробки даних працівників. Відділ кадрів перетворився на канцелярський центр витрат, адже не лише вручну обробляв документи 900 співробітників, але й не мав змоги виконувати важливіші завдання.
Компанія дійшла висновку, що найкращим вирішенням цієї проблеми стане Canon HR Case Manager — швидка й гнучка система обробки документів, яка дає змогу персоналу керувати інформацією про співробітників у цифровому вигляді.
Перетворення паперових документів у цифровий формат дозволило відділу кадрів скоротити час на обробку до 15 %, а також підвищити продуктивність і дисципліну. Аналітичні й безпекові функції системи також дали змогу команді оптимізувати керування даними, забезпечивши актуальність записів і цілковиту відповідність нормативним вимогам.
Запити щодо нових вакансій, обробка резюме, вибір тощо.
Спрощений процес реєстрації з меншим адміністративним навантаженням
Відомості обліку робочого часу, фонд заробітної плати та витрати, угоди працівників тощо.
Пенсії та вихід на пенсію тощо.
Виконуйте більше завдань, зменшуйте витрати й забезпечуйте краще обслуговування клієнтів, обробляючи пошту ефективніше.
Підвищуйте ефективність і зменшуйте кількість помилок, автоматизувавши процес обробки заявок і реєстрації.